swiftdrop.kontakt@gmail.com                              573 324 764                              Darmowa dostawa od 99 PLN

AKUMULATOROWY STRUG R18PL-0 18V 82MM 0*AH ONE+

Symbol: TT5133002921

Dostępność: Mało

Cena: 717.00

SZT
Zamówienie telefoniczne: 573 324 764

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
0
  • In post paczkomat 0

Więcej o produkcie

Ilość w opakowaniu
1 SZT
Waga
3 kg
EAN:
4892210151520


Dane techniczne:

Napięcie: 18V
Głębokość strugania (mm): 1.6
Głębokość wrębu (mm): 12.5
Prędkość bez obciążenia (obr/min): 11000
Szerokość strugania (mm): 82
Błąd poziomu natężenia hałasu (dB(A)): 3.0
Błąd poziomu ciśnienia akustycznego (dB(A)): 3.0
Poziom ciśnienia akustycznego (Lpa)(dB(A)): 78.5
Poziom mocy akustycznej (Lwa)(dB(A)): 89.5
Poziom wibracji (m/s2): 2.7
Vibration Level Main Handle [m|s2]: 2.7
Vibration Level Main Handle uncertainty [m|s2]: 1.5


Bezprzewodowy strug zapewnia wysoką wydajność usuwania materiału i jest idealnym narzędziem do obróbki drzwi oraz innych powierzchni, którym gwarantuje wysoką jakość wykończenia
Regulacja głębokości strugania w zakresie 0-1,6 mm przy szerokości strugania 82 mm
Dodatkowy uchwyt przedni zapewnia lepsze panowanie nad urządzeniem
Trwała stalowa stopa ze zintegrowanym rowkiem do fazowania
Zamontowane z tyłu zabezpieczenie chroniące powierzchnię obrabianego elementu
Wyrzut wiórów po prawej i po lewej stronie
Prowadnica boczna zapewniająca precyzję pracy.




Karton
Prowadnica boczna
Worek na pył
Adapter do odsysania pyłu
2 obustronne noże

**
Nie zawiera akumulatora i ładowarki.

Parametry:

Ryobi

  • Okres Gwarancji:

    • Standardowo: 24 miesiące.

    • Przedłużona Gwarancja: Do 3 lat po zarejestrowaniu narzędzia na stronie www.ryobitools.pl  w ciągu 30 dni od zakupu.

  • Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:

    • Zgłoszenie odbywa się online przez dedykowany portal  i zakladke  zleć naprawe 

    • Konieczne jest dołączenie kopii dowodu zakupu.

    • Formularz Zgłoszenia (Online): Zgłoszenie serwisowe Ryobi odbywa się przez portal TTI E-serwis: Zgłoszenie Naprawy Ryobi

  • Dane Serwisu Centralnego (TTI):

    • Adres: TTI Central Service, ul. Przemysłowa 6, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego

    • Nr. telefonu: 22 599 47 00

  • Przebieg Serwisu:

    Po zgłoszeniu online, firma kurierska odbiera zapakowane narzędzie. Po naprawie sprzęt jest odsyłany pod ten sam adres.

Warunki Gwarancji 

Wszystkie nowe elektronarzędzia marki RYOBI i/lub narzędzia ogrodowe wymienione na naszej stronie internetowej, z wyłączeniem akcesoriów narzędziowych, systemów przechowywania narzędzi, części zamiennych, zgodnie z opisem w punkcie „Produkt” są objęte dodatkowo do wszelkich ustawowych praw wynikających z zakupu produktu i bez uszczerbku dla praw ustawowych, które obowiązują niezależnie i bezpłatnie, dobrowolną gwarancją wydaną przez Techtronic Industries GmbH („TTI”) z zastrzeżeniem warunków określonych poniżej („Gwarancja”).

Gwarancja ma zastosowanie wyłącznie do nabywców, którzy kupują produkty jako użytkownicy końcowi w charakterze konsumentów („Konsument”). Sprzedawcy detaliczni, wypożyczalnie, a także profesjonalni użytkownicy końcowi są wyraźnie wyłączeni z niniejszych ogólnych warunków gwarancji. W przypadku profesjonalnych użytkowników końcowych do niektórych produktów może mieć zastosowanie inny rodzaj dobrowolnej gwarancji, o ile zostało to wyraźnie przewidziane na stronie www.ryobitools.eu. Odwołanie się do niniejszej, dobrowolnej Gwarancji nie ogranicza ustawowych praw Konsumenta w przypadku wystąpienia wad.

1. Standardowa gwarancja („Gwarancja standardowa”), pod warunkiem, że Produkt został zakupiony wyłącznie do użytku prywatnego, obowiązuje przez okres 24 miesięcy („Standardowy okres gwarancyjny”) i rozpoczyna się w dniu zakupu produktu. Data ta musi być udokumentowana fakturą lub innym dowodem zakupu, aby standardowa gwarancja była ważna i wykonalna. Niniejsza Gwarancja standardowa dotyczy również wyłącznie nowych produktów.

2. Konsumenci w niektórych krajach mogą przedłużyć Gwarancję standardową na kwalifikujące się produkty poza jej okres obowiązywania, rejestrując się na stronie www.ryobitools.eu. Możliwość zakwalifikowania produktów do rozszerzonej gwarancji („Gwarancja rozszerzona”) jest określona na opakowaniu produktu, na stronie internetowej www.ryobitools.eu i/lub jest zawarta w odpowiedniej dokumentacji produktu pod adresem https://www.ryobitools.eu/. Aby możliwe było skorzystanie z Gwarancji rozszerzonej, konsumenci są zobowiązani do zarejestrowania swojego produktu (produktów) online w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zakupu. Wszystkie dane osobowe konsumenta będą przetwarzane zgodnie z oświadczeniem o ochronie prywatności, które można znaleźć pod adresem https://uk.ryobitools.eu/footer-links/privacy-policy/. Potwierdzenie rejestracji, które jest wysyłane pocztą elektroniczną, oraz oryginalna faktura z datą zakupu, będą stanowić dowód przedłużenia Gwarancji.

3. Gwarancja standardowa i Gwarancja rozszerzona („Gwarancje”) są ograniczone do naprawy i/lub wymiany wadliwego produktu według uznania firmy TTI, pod warunkiem, że wada wykonania lub materiału istniała w dniu zakupu. Nie można składać żadnych dodatkowych roszczeń z tytułu kosztów ani strat. Ponadto gwarancje nie mają zastosowania do:

wszelkich uszkodzeń spowodowanych przypadkowo, umyślnie lub przez zaniedbanie Konsumentawszelkich uszkodzeń produktu, które są wynikiem niewłaściwego postępowania z produktem lub braku konserwacjiwszelkich produktów, które zostały zmienione lub zmodyfikowanewszelkich produktów, w którym oryginalne oznaczenia identyfikacyjne (znak towarowy, numer seryjny) zostały zniszczone, zmienione lub usuniętewszelkich uszkodzeń spowodowanych nieprzestrzeganiem instrukcji obsługiproduktów, które nie podlegają oznakowaniu CE/UKCAwszelkich produktów, który próbowano naprawić przez nieautoryzowane centrum serwisowe lub bez uprzedniej zgody firmy TTIwszelkich produktów podłączonych do niewłaściwego zasilania (natężenie, napięcie, częstotliwość)wszelkich produktów używanych z nieodpowiednią mieszaniną paliwa (paliwo, olej, stosunek oleju)wszelkich uszkodzeń spowodowanych przez czynniki zewnętrzne (woda, chemikalia, wstrząsy fizyczne) lub substancje obcenormalnego zużycia części zamiennychniewłaściwego użycia, przeciążenia produktustosowania niezatwierdzonych akcesoriów lub częściakcesoriów do elektronarzędzi dostarczanych wraz z narzędziem lub zakupionych oddzielnie. Takie wyłączenia obejmują między innymi bity wkrętaka, wiertła, tarcze ścierne, papier ścierny i ostrza, prowadnice boczneelementy (części i akcesoria), które podlegają normalnemu zużyciu, w tym między innymi zestawy serwisowe i konserwacyjne, szczotki węglowe, łożyska, uchwyt, mocowanie lub gniazdo wiertła SDS, przewód zasilający, uchwyt pomocniczy, walizka transportowa, płyta szlifierska, worek na kurz, rura odprowadzająca kurz, podkładki filcowe, kołki i sprężyny klucza udarowego, pokrętła, pasy napędowe, sprzęgło, ostrza nożyc do żywopłotu lub kosiarek do trawy, uprząż, przepustnica kablowa, zęby, sworznie zaczepowe, wentylatory dmuchawy, rury dmuchawy i odkurzaczy, worki i paski do odkurzacza, prowadnice, łańcuchy do pilarek, przewody elastyczne, złączki, dysze rozpylające, koła, rozpylacze, bębny wewnętrzne, suwaki zewnętrzne, linie tnące, świece zapłonowe, filtry powietrza, filtry gazu, ostrza do mulczowania itp.

4. W celu obsługi gwarancyjnej Produkt musi zostać wysłany lub przedstawiony bez zbędnej zwłoki po wystąpieniu lub stwierdzeniu wady wykonania lub materiału autoryzowanemu partnerowi serwisowemu RYOBI wymienionemu na poniższej stronie internetowej https://www.ryobitools.eu/.

Konsumenci mogą uzyskać usługi na podstawie gwarancji od partnera serwisowego RYOBI poprzeza.
  1. a. kontakt ze sprzedawcą detalicznym, u którego dokonano zakupu; lub
  1. b. rejestrację za pośrednictwem platformy usługowej dostępnej na stronie internetowej RYOBI Commercial
         https://www.ryobitools.eu/
  1. , dostępność procesu może różnić się w zależności od kraju.

  1. Przy wysyłce produktu do autoryzowanego partnera serwisowego RYOBI należy bezpiecznie zapakować produkt bez niebezpiecznej zawartości (szczegółowe informacje można znaleźć w instrukcji bezpieczeństwa na stronie internetowej
        https://www.ryobitools.eu/
  1. ), zaznaczając adres nadawcy i wraz z krótkim opisem wady. Należy pamiętać, że w niektórych krajach koszty wysyłki będą musiały zostać uiszczone przez nadawcę zgodnie z lokalnymi zwyczajami. Należy skonsultować się z lokalnym autoryzowanym centrum serwisowym firmy RYOBI, aby potwierdzić, czy takie opłaty obowiązują.


5. Po otrzymaniu produktu uznanego przez Konsumenta za wadliwy zostanie on sprawdzony. Po potwierdzeniu wady wynikające z gwarancji usługi będą świadczone poprzez naprawę wadliwych części produktów lub wymianę ich na części niewadliwe według uznania firmy TTI. Jeśli firma TTI odmówi naprawy usterki lub jeśli według jej uznania naprawa nie powiodła się, zostanie zapewniona równoważna wymiana. Zastąpiony produkt lub części staną się własnością TTI. Wszelkie naprawy/wymiany w ramach powyższych gwarancji są bezpłatne. Naprawy/wymiany przeprowadzone przez firmę TTI nie stanowią przedłużenia ani nowego początku gwarancji. Wymienione części zamienne podlegają pierwotnie udzielonym gwarancjom, a okres ich gwarancji zakończy się wraz z okresem gwarancji, która pierwotnie została udzielona na cały produkt.

6. Gwarancje RYOBI udzielane są przez Techtronic Industries GmbH, Max-Eyth-Str.10, 71364 Winnenden, Niemcy, wyłącznie Konsumentowi, który pierwotnie zakupił produkt, i nie mogą być przenoszone ani przekazywane.

7. Gwarancje obowiązują w Europejskich Obszarach Gospodarczych (EOG), Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. Poza tymi obszarami należy skontaktować się ze sprzedawcą detalicznym, u którego dokonano zakupu, aby dowiedzieć się, czy obowiązuje inna dobrowolna gwarancja.

Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT 

Reklamacja : 

   - Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu

   - Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

   - Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata

Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem

Informacje dot. bezpieczeństwa

Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.

Dane producenta

Techtronic Industries GmbH
Max-Eyth-Str. 10
71364 Winnenden
Germany

49 2103 960 105
info.gmbh@ttigroup.com

Osoba odpowiedzialna

Techtronic Industries GmbH
Max-Eyth-Str. 10
71364 Winnenden
Germany

49 2103 960 105
info.gmbh@ttigroup.com

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

„Tryb konserwacji / przerwy technicznej”