swiftdrop.kontakt@gmail.com                              573 324 764                              Darmowa dostawa od 99 PLN

Dedra Serwis

Serwis

AUTORYZOWANE SERWISY ŚWIADCZĄCE USŁUGI NAPRAWCZE URZĄDZEŃ DEDRA, PANSAM, DESCON.

SERWISY W POLSCE:

1. DEDRA EXIM, ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków, tel. (22) 738 37 77 wew. 129, 165, serwis@dedra.pl

2. P.H.U. FANTON, ul. Główna 11a, 76-251 Kobylnica, tel. (59) 840 42 98, biuro@fanton.com.pl

Od sezonu jesienno - zimowego 2018 rozpoczeliśmy współpracę z Elektropark, świadczy on usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych nagrzewnic olejowych i gazowych, modeli: DED9941, DED9943, DED9944, DED9945, DED9948, DED9949 oraz DED9950, DED9951, DED9952, DED9953, DED9955TK, DED9956TK:

3. Elektropark, ul. Braci Peugeot 1, 64-200 Karpicko

SKŁADANIE REKLAMACJI - WYMAGANIA:

1. Reklamację składamy w punkcie zakupu urządzenia lub w przypadku zakupu internetowego, należy zgłosić reklamację na adres mailowy serwis@dedra.pl

2. Reklamowany produkt należy przekazać do punktu zakupu, oryginalne opakowanie nie jest wymagane.

3. Urządzenie musi być odpowiednio zabezpieczone (opakowanie kartonowe, wypełnienie), tak, aby w transporcie nie uległo zniszczeniu.

4. UWAGA! W reklamowanych urządzeniach zasilanych paliwami płynnymi (Pb,ON) należy przed wysyłką BEZWZGLĘDNIE opróżnić zbiornik paliwa. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, przewóz paliw płynnych bez zachowania szczególnych warunków bezpieczeństwa, określonych odrębnymi przepisami JEST ZABRONIONY . Urządzenia zasilane gazem Propan/Butan, należy transportować bez zamontowanego zbiornika (wypełnionego gazem jak i pustego). .

5. Do przesyłki należy dołączyć dane reklamującego: imię, nazwisko, adres, tel. kontaktowy

6. Nazwa i model reklamowanego urządzenia.

7. Opis usterki.

8. Kopia dowodu zakupu.

Zalecamy wypełnienie protokołu reklamacyjnego

Sklep zamknięty

„Tryb konserwacji / przerwy technicznej”