swiftdrop.kontakt@gmail.com                              573 324 764                              Darmowa dostawa od 99 PLN

BRUZDOWNICA 125MM

Symbol: M SG1251J

Dostępność: Mało

Cena: 2414.00

SZT
Zamówienie telefoniczne: 573 324 764

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
0
  • In post paczkomat 0

Więcej o produkcie

Waga
7.9 kg
EAN:
088381682060


Dane techniczne:

Moc znamionowa: 1400 W
Prędkość obr. na biegu jałowym: 10000 obr./min
Średnica tarczy: 125 mm
Szerokość cięcia: 6 - 30 mm
Głębokość cięcia: 0 - 30 mm
Wymiary (DxSxW): 350 x 151 x 178 mm
Waga: 4,5 kg


Nowatorski system tłumienia drgań skrętnych (SJS) łagodzący rozruch i pozwalający na uniknięcie odbić
Układ łagodnego rozruchu oraz układ automatycznego wyłączania w celu ochrony przekładni i tarcz diamentowych
Pełna elektronika z automatyczną regulacją do kontroli optymalnej prędkości obrotowej
Osłona z ustawieniem głębokości ze stabilnego aluminium odlewanego pod ciśnieniem
Możliwość przymocowania zewnętrznych urządzeń odsysających


Walizka
Tarcze diamentowe 2szt

**
Parametry:

Makita

  • Okres Gwarancji:

    • Zakup przez osobę prywatną (konsument): 24 miesiące.

    • Zakup na firmę (faktura VAT): 12 miesięcy.

    • Przedłużona Gwarancja: Możliwość bezpłatnego przedłużenia standardowego okresu gwarancji do 3 lat (zarówno dla konsumentów, jak i dla firm). Warunkiem jest zarejestrowanie narzędzia na stronie www.rejestracja.makita.pl w ciągu 30 dni od daty zakupu.

  • Informacja dla kupującego: Jeśli kupujesz na firmę, pamiętaj o rejestracji online, aby wydłużyć gwarancję z 1 roku do 3 lat. To kluczowe, by zapewnić sobie pełną ochronę.

  • Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:

    • Konieczne jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub faktury).

    • Jeśli gwarancja została przedłużona, należy również dołączyć wydrukowany certyfikat.

  • Dane Serwisów Centralnych:

    1. Makita Sp. z o.o. - Serwis Bielsko-Biała (ul. Bestwińska 103, 43-346 Bielsko-Biała, tel: 33 484 02 60)

    2. Makita Sp. z o.o. - Serwis Brwinów (Moszna-Parcela 29, 05-840 Brwinów, tel: 22 177 73 60)

               Plik pdf do pobrania z Warunkami Gwarancji Makita dla Elektonarzędzi

Szczegółowe warunki gwarancji dla elektronarzędzi znajdą Państwo poniżej:

1.Urządzenie zakupione zostało na cele związane bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub.zawodowa Użytkownika urządzenia.
☐ Tak
☐ Nie
III. Warunki Gwarancji


1.Zakres gwarancji:
1.1. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu w momencie jego wydania Użytkownikowi (np. wady materiałowe, montażowe).
1.2. Z tytułu gwarancji Użytkownik uzyskuje prawo do bezpłatnej naprawy urządzenia, o ile wady urządzenia ujawnią się wokresie gwarancji.
1.3. . Gwarancji na urządzenie udziela Makita Sp. z o.0. z siedzibą w Bielsku-Białej, adres: ul. Bestwińska 103, Bielsko-Biala 43-346, Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIIl Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000031628, NIP: 629-10-02-514, REGON 272259106, kapitał zakładowy 17 016 000 zł, Tel: Te +4848 33 484 0202 60, +488 33 484 020 00, 00, Fax: F +4848 33 818 40 59, 59, Nr BDO 000003067, 000003067, www.makita.pl. www.makita.pl,
1.4. Gwarancją objęte jest wyłącznie urządzenie wprowadzone do obrotu na rynek Polski przez Makita Sp. z o.o.
1.5. Gwarancja obejmuje tylko obszar Rzeczypospolitej Polskiej.


2. Okres gwarancji.
Gwarancja na urządzenie wynosi 12 miesięcy (24 miesiące przy sprzedaży konsumenckiej), od daty jego sprzedaży Użytkownikowi (daty potwierdzonej w karcie gwarancyjnej oraz w dowodzie zakupu, np. paragon, faktura, itd.), zwyjątkiem akumulatorów, na które okres gwarancji wynosi 6 miesięcy dla wszystkich Użytkowników.


3. Warunki gwarancji:
3.1. Stosowanie się przez Użytkownika do zaleceń zawartych w szczególności w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi (w tym opisanych w niej Przepisów Bezpieczeństwa Pracy).

Uwaga!!! (dla Przedsiębiorców): Przed przekazaniem urządzenia pracownikowi, korzystającemu czy wynajmującemu urządzenie, itp. należy przeprowadzić szkolenie z obsługi i serwisowania urządzenia woparciu o instrukcję obsługi i kartę gwarancyjną (przeprowadzenie szkolenia zaleca się udokumentować).
3.2. Wykonywanie serwisu urządzenia (np. regulacji urządzenia, czyszczenia, wymiany zużytych elementów( wyłącznie przez firmy specjalistyczne posiadające odpowiednie uprawnienia (przykładowa lista firm specjalistycznych dostępna jest u Sprzedawcy lub na stronie www.makita.pl). Usługa serwisowa jest odpłatna.  Usługi serwisowe należy odnotowywać w niniejszej karcie gwarancyjnej.
3.3. Wykonywanie napraw gwarancyjnych wyłącznie przez Makita Sp. z o.o. lub firmy specjalistyczne wskazane przez Makita Sp. z o.o. Naprawy gwarancyjne należy odnotowywać w niniejszej karcie gwarancyjnej.
3.4. Załączanie przez Użytkownika do reklamacji z tytułu gwarancji prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej i uprawdopodobnienie okoliczności zakupu urządzenia (np. paragon, faktura, itd.).
3.5. Makita Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy dobór urządzenia do potrzeb Użytkownika.

3.6. Gwarancja nie obejmuje: 
a) wad urządzenia wynikłych z nieprzestrzegania przez Użytkownika instrukcji obsługi (np. w zakresie eksploatacji, konserwacji i regulacji) i karty gwarancyjnej.
b) wad urządzenia wynikłych z nieodpowiedniego jego składowania i transportu przez Użytkownika,

c) uszkodzenia podzespołów urządzenia poprzez: zastosowanie niewłaściwego napięcia elektrycznego, przeciążenie (skutkiem czego może być np. spalenie wirnika i stojana), zastosowanie niewłaściwego osprzętu,
d) części, które uległy naturalnemu zużyciu (np. szczotki węglowe, uchwyty narzędziowe, zębatki napędu łańcucha, paski),
e) zmian naturalnych urządzenia, powstałych wskutek jego prawidłowego użytkowania (wynikłych z właściwości urządzenia),
f) wad urządzenia powstałych wwyniku samowolnego dokonywania przez Użytkownika modyfikacji urządzenia, jezeli modyhikacje te miały wpływ na powstanie wad, urzadzenia, jeżeli modyfikacie te miały wpływ na powstanie
g) wad urządzenia powstałych przez nieprawidłowy serwis Użytkownika (np. wymiana szczotek bez przeprowadzenia przeglądu urządzenia.)
Uwaga!!! Zaleca się przeprowadzenia czynności serwisowych przez autoryzowane serwisy Makita Sp. z o.o.).

h) wad urządzenia wynikłych z zastosowania przez Użytkownika niewłaściwych, złej jakości: materiałów eksploatacvinych. cześci zamiennych eksploatacyjnych, części zamiennych.
i) urządzenia urządzenia pozbawionego pozbawionego tabliczk tabliczki znamionowej (z numerem fabrycznym urządzenia), co uniemożliwia identyfikację urządzenia.


4.Procedura reklamacja:
4.1. W razie stwierdzenia nieprawidłowej pracy urządzenia, przed dokonaniem zgłoszenia reklamacyjnego należy upewnić się, czy wszystko zostało wykonane zgodnie z instrukcją obsługi.
4.2. Zgłoszenie konieczności naprawy urządzenia z tytułu gwarancji Użytkownik zobowiązany jest dokonać niezwłocznie, najlepiej w terminie 7 dni od daty zauważenia wady.  Zgłoszenia moze dokonywac bezposrednio u Sprzedawcy lub w lokalnym autoryzowanym serwisiegwarancyjnym Makita Sp. z o.o. (wykaz autoryzowanych serwisów gwarancyjnych Makita Sp. z o.o. znajduje się na stronie http://www.makita.pl/serwis_elektronarzedzi-153.html). W przypadku braku Sprzedawcy lub lokalnego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Makita Sp. z o.o. reklamowane urządzenie należy  wysłać na adres: Makita Sp. z o.o., ul. Bestwińska 103, 43-346 Bielsko-Biała (zaleca się wówczas przesłanieurządzenia przesyłką zwykła (bez opcji "na godzinę" lub "dostawa w dni wolne") - na koszt Makita Sp. z o.o. za pośrednictwem firmy przewozowej DHL)

4.3. W przypadku reklamacji należy dostarczyć urządzenie (kompletne, wraz w całym osprzętem, np. brzeszczoty, tarcze, elementy tnące), wypełnioną kartę gwarancyjną i pismo reklamacyjne (m.in. z opisem wady).
4.4. Urządzenie należy dostarczyć do reklamacji czyste. Zamówienie przez Użytkownika w serwisie dodatkowej usługi - np. czyszczenia urządzenia - jest odpłatne.
4.5. W przypadku transportu urządzenia do serwisu zaleca się wykorzystywać oryginalne opakowanie urządzenia, które minimalizuje ryzyko uszkod urządzenia wtransporcie.
4.6. Uwaga!!! Zaleca się powstrzymanie od korzystania z wadliwego urządzenia.
4.7. Naprawy gwarancyjne będą będą wykonywane przez Makita Sp. z o.o. lub autoryzowany  serwis gwarancyjny  Makita Sp. z o.o.
4.8. Wykonanie obowiązków wynikających z gwarancji nastąpi w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia urządzenia przez Użytkownika.
4.9. Wykonaną naprawę z tytułu gwarancji należy potwierdzić w niniejszej karcie gwarancyjnej.
4.10.Okres gwarancji ulega przedłużeniu oo czas, w ciągu którego wskutek wady urządzenia objętego gwarancją Użytkownik nie mógł z niego korzystać.
4.11. Jeżeli urządzenie po zakończeniu procedury reklamacyjnej nie zostanie odebrane przez Użytkownika, w uzgodnionym z Użytkownikiem terminie, wykonujacy naprawe gwarancyjna wezwie pisemnie w uzgoanionym z Uzytkowniklem terminie, wykonujący naprawę gwarancyjną wezwie pisemnie Użytkownika do odbioru urządzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie terminu wykonujący naprawę gwarancyjną będzie uprawniony do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie urządzenia. Przechowywanie następować będzie na koszt i ryzyko Użytkownika.
4.12. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Użytkownika wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

PROGRAM 3-LETNIEJ GWARANCJI

Oprócz standardowej gwarancji Makita sp. z o.o. jako importer chce zaoferować swoim klientom dodatkową, rozszerzoną gwarancję. Rejestrując swoje narzędzie, można przedłużyć gwarancję do 3 lat. Trzyletni okres gwarancji rozpoczyna się od dnia daty sprzedaży (data na dowodzie sprzedaży).

 

WARUNKI ROZSZERZONEJ GWARANCJI DLA UŻYTKOWNIKÓW PRYWATNYCH I FIRM NA ELEKTRONARZĘDZIA I NARZĘDZIA SPALINOWE MAKITA DO 3 LAT :

  • Aby skorzystać z przedłużonej gwarancji urządzeń, wystarczy dokonać rejestracji zakupionego urządzenia, w ciągu 30 dni od daty zakupu, na stronie www.rejestracja.makita.pl, przy czym gwarancja obowiązuje od daty zakupu. Aby dokonać rejestracji urządzenia, należy najpierw założyć konto użytkownika na stronie www.rejestracja.makita.pl, następnie na zarejestrowanym koncie, należy zarejestrować urządzenie. Każde zakupione urządzenie musi być rejestrowane osobno na koncie użytkownika. Po dokonaniu rejestracji użytkownik otrzymuje certyfikat potwierdzający rozszerzenie gwarancji. Certyfikat jest powiązany z urządzeniem i ważny wyłącznie z dokumentem zakupu oraz wypełnioną kartą gwarancyjną.
  • w przypadku narzędzi spalinowych, konieczne jest udokumentowane odpowiednim wpisem w karcie gwarancyjnej, wykonywanie przeglądów okresowych ( odpłatnych ), zgodnie z poniższym harmonogramem :
  • Pierwszy przegląd przedsprzedażowy polegający na pierwszym uruchomieniu urządzenia w obecności (wymagany również w przypadku "podstawowej" gwarancji na urządzenia spalinowe) kupującego, sprawdzeniu kompletności wyposażenia, odpowiednim poinstruowaniu o warunkach
  • Drugi przegląd techniczny, po pierwszym roku użytkowania jednak nie później niż 14 miesięcy od daty zakupu.
  • Trzeci przegląd techniczny po drugim roku użytkowania, jednak nie później niż 26 miesięcy od daty zakupu. Przeglądy techniczne wykonują ( odpłatnie ) autoryzowane punkty serwisowe. Lista z adresami znajduje się na stronie [Znajdź dealera lub serwis
  • silniki spalinowe BRIGS & STRATTON nie są objęte przedłużoną gwarancją Makita
  • przedłużoną gwarancją nie są objęte latarki akumulatorowe, ładowarki do akumulatorów, narzędzia pneumatyczne, odzież ogrzewana i wentylowana, akumulatory przemysłowe oraz akumulatorowe narzędzia przemysłowe (niedostępne na rynku detalicznym).
  • rejestracja urządzenia dostarczonego w zestawie z akumulatorami nie jest równoznaczna z przedłużeniem gwarancji na akumulatory. Aby przedłużyć gwarancję na akumulatory, również muszą zostać zarejestrowane w systemie

WARUNKI GWARANCJI NA AKUMULATORY MAKITA:

2 lata przedłużonej gwarancji na akumulatory Makita:

  • warunkiem skorzystania z przedłużonej 2-letniej gwarancji na akumulatory Makita, jest zarejestrowanie akumulatora na stronie www.rejestracja.makita.pl , na aktywnym koncie użytkownika w ciągu 30 dni od daty sprzedaży, przy czym gwarancja liczy się od daty zakupu.
  • rejestracja urządzenia dostarczonego w zestawie z akumulatorami nie jest równoznaczna z przedłużeniem gwarancji na akumulatory. Aby przedłużyć gwarancję na akumulatory, również muszą zostać zarejestrowane w systemie

 

W przypadku reklamacji w okresie gwarancji, do urządzenia należy dołączyć wydrukowany certyfikat przedłużonej gwarancji, gwarancję oraz dowód zakupu.

Gwarancją objęte są wyłącznie urządzenia wprowadzone do obrotu na rynek Polski przez Makita Sp. z o.o.

Szczegółowe warunki gwarancji na urządzenia Makita, zostały opisane na karcie gwarancyjnej dla [ elektronarzędzi, kasiarek spalinowych, narzędzia spalinowe]

• PRZEDŁUŻONA GWARANCJA DOTYCZY URZĄDZEŃ I AKUMULATORÓW ZAKUPIONYCH OD 09.11.2015. •

W przypadku problemów z aktywacją lub funkcjonalnością konta prosimy o kontakt poprzez formularz pod adresem: www.makita.pl/helpdesk-kontakt.html

MAKITA SP. Z O.O. NIE REJESTRUJE URZĄDZEŃ ZA UŻYTKOWNIKÓW

Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT 

Reklamacja : 

   - Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu

   - Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

   - Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata

Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem

Informacje dot. bezpieczeństwa

Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.makita.com

Dane producenta

Makita Europe N.V.
Jan-Baptist Vinkstraat 2
3070 Kortenberg
Belgium

33 48 40 230
bezpieczenstwoproduktow@makita.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

„Tryb konserwacji / przerwy technicznej”