Marka: Lund
Symbol: 67450
Seria: GRH
Materiał: stal nierdzewna
Zakres temperatury pracy: 140~230 °C
Masa: 2.9 kg
Napięcie: 220-240 V a.c.
Moc: 2000 W
Długość przewodu: 0.75 m
Rodzaj wyświetlacza: LED
Cyfrowy panel sterowania: tak
Blokada: tak
Częstotliwość: 50/60 Hz
Klasa izolacji elektrycznej: I
Funkcje 5: stek, kurczak, ryba, tost, hamburger, 3 poziomy przygotowania: słabo wysmażony, średnio wysmażony, dobrze wysmażony
Regulacja temperatury: Tak
Czas pracy: 0-30 min
Ustawianie czasu (timer): tak
Wysuwana taca na tłuszcz: tak
Wymiary zewnętrzne urządzenia gotowego do pracy: 356x 348x155 mm
Możliwość mycia w zmywarce: tak
Nieprzywierająca powłoka: tak
Lampka kontrolna: tak
Rozmiar płyty grzewczej: 290x230 mm
Rodzaj powierzchni płyty: ryflowana
Dopasowanie płyt grzewczych do wysokości opiekanych produktów: tak
Możliwość wyjęcia płyt: tak
Kąt otwarcia: 105, 180 °
Kontaktowy grill elektryczny o mocy 2000 W. Grill ma predefiniowane rodzaje pracy: stek, kurczak, ryba, tost, hamburger. Użytkownik może wskazać trzy tryby smażenia: słabo, średnio, dobrze wysmażony. Pokrywę można otworzyć pod kątem 105 stopni lub na płasko. Płyty grzejne o nieprzywierającej powłoce są wyjmowalne i można jest myć w zmywarce. Użytkownik może ustawić płyty w dwóch oddaleniach od siebie - wysoko lub nisko. Sterowanie za pomocą panelu LED ze wskaźnikami zasilania i gotowości. Grill ma blokadę otwarcia oraz ochronę przed przegrzaniem (wyłączenie po 60 minutach lub w przypadku anormalnej temperatury). Wyższy rant ułatwia utrzymanie czystości wokół grilla.
regulacja temperatury: 140°C-230°C
czasomierz: 1-30 min
rozmiar płyt: 29 x 23,2 cm
wymiary produktu: 35,6 x 34,8 x 15,5 cm
materiał: stal nierdzewna, bakelit
w zestawie szpatuła do czyszczenia płyt
**
Parametry:
Toya (YATO, FALA, FLO, VOREL , STHOR , LUND itp.)
Okres Gwarancji:
Standardowo 24 miesiące (konsumenci) i 12 miesięcy (firmy).
Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:
Reklamowany towar należy dostarczyć do miejsca zakupu.
Konieczne jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
Formularz Zgłoszenia: Najczęściej zgłoszenie jest przyjmowane i wypełniane przez pracownika sklepu. W przypadku bezpośredniego kontaktu z serwisem, należy skorzystać z danych poniżej. Formularz do pobrania: Protokół Reklamacyjny TOYA
Dane Serwisu Centralnego:
Adres: TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 13-15, 51-168 Wrocław
Adres email (dla reklamacji): reklamacje@yato.pl
Przebieg Serwisu: Po dostarczeniu narzędzia (najczęściej przez sklep), serwis centralny dokonuje weryfikacji i naprawy.
1. Na wszystkie wyroby sprzedane przez YATO okres gwarancji wynosi 24miesiące (dla osób fizycznych) lub 12 miesięcy (dla firm) od datywystawienia faktury lub rachunku. 2. Gwarancja obejmuje usunięcie wszystkich uszkodzeń wynikłych z błędówkonstrukcyjnych, wad materiałowych i wadliwego wykonania, które uniemożliwiają dalszą eksploatację urządzenia. Wymienione podczas naprawy części pozostają własnością gwaranta. 3. Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, jak np. przeciążenia, wadliwej konserwacji, ingerencji osób nie pos iadających autoryzacji YATO, wpływów chemicznych i elektromechanicznych. Gwarancją nie są objęte części eksploatacyjne (szybko zużywające się). 4. Uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej urządzenia może spowodować nieuznanie gwarancji. 5. W przypadku zauważenia usterki nabywca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia do punktu sprzedaży, autoryzowanego punktu serwisowego lub do siedziby YATO. 6. Do reklamowanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie reklamacyjne z opisem usterki. 7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu (faktura, rachunek), wypełnionej karty gwarancyjnej oraz wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego. 8. Towar przekazany do reklamacji powinien być umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym przed powstaniem uszkodzeń związanych w transportem.Odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w wyniku niedostatecznego zabezpieczenia produktu ponosi wysyłający. 9. O rozpatrzeniu reklamacji Zgłaszający zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. 10.Jeżeli reklamacja jest nieuzasadniona, to nabywca ponosi wszelkie koszty znią związane, w tym koszty transportu. Urządzenia nieodebrane w ciągu 30 dni będą obciążane kosztami magazynowania, a po upływie 90 dni zostaną zutylizowane. 11.Okres naprawy gwarancyjnej nie powinien przekroczyć 14 dni. W wyjątkowych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu, o czym Zgłaszający zostanie poinformowany. 12.Jeżeli nabywca kupuje urządzenie uszkodzone, to prawo do naprawy gwarancyjnej tegoż uszkodzenia przysługuje tylko wtedy, gdy zostało to zastrzeżone przy zakupie. 13.Z gwarancji wyklucza się dalsze roszczenia nabywcy, a w szczególności żądanie pokrycia szkód, które nie powstały w samym przedmiocie dostawy. 14. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.
Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja :
- Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu
- Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo
- Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata
Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
Informacje dot. bezpieczeństwa
Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.toya.pl
Dane producenta
Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland
+48 71 32 46 200
info@yato.pl
Osoba odpowiedzialna
Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland
+48 71 32 46 200
info@yato.pl
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.