Makita
-
Okres Gwarancji:
-
Zakup przez osobę prywatną (konsument): 24 miesiące.
-
Zakup na firmę (faktura VAT): 12 miesięcy.
-
Przedłużona Gwarancja: Możliwość bezpłatnego przedłużenia standardowego okresu gwarancji do 3 lat (zarówno dla konsumentów, jak i dla firm). Warunkiem jest zarejestrowanie narzędzia na stronie www.rejestracja.makita.pl
w ciągu 30 dni od daty zakupu.
-
Informacja dla kupującego: Jeśli kupujesz na firmę, pamiętaj o rejestracji online, aby wydłużyć gwarancję z 1 roku do 3 lat. To kluczowe, by zapewnić sobie pełną ochronę.
-
Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:
-
Konieczne jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
-
Jeśli gwarancja została przedłużona, należy również dołączyć wydrukowany certyfikat.
-
Dane Serwisów Centralnych:
-
Makita Sp. z o.o. - Serwis Bielsko-Biała (ul. Bestwińska 103, 43-346 Bielsko-Biała, tel: 33 484 02 60)
-
Makita Sp. z o.o. - Serwis Brwinów (Moszna-Parcela 29, 05-840 Brwinów, tel: 22 177 73 60)
Szczegółowe warunki gwarancji znajdą Państwo poniżej:
1.Urządzenie zakupione zostało na cele związane bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub.zawodowa Użytkownika urządzenia.
☐ Tak
☐ Nie
III. Warunki Gwarancji
1.Zakres gwarancji:
1.1. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu w momencie jego wydania Użytkownikowi (np. wady materiałowe, montażowe).
1.2. Z tytułu gwarancji Użytkownik uzyskuje prawo do bezpłatnej naprawy urządzenia, o ile wady urządzenia ujawnią się wokresie gwarancji.
1.3. . Gwarancji na urządzenie udziela Makita Sp. z o.0. z siedzibą w Bielsku-Białej, adres: ul. Bestwińska 103, Bielsko-Biala 43-346, Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIIl Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000031628, NIP: 629-10-02-514, REGON 272259106, kapitał zakładowy 17 016 000 zł, Tel: Te +4848 33 484 0202 60, +488 33 484 020 00, 00, Fax: F +4848 33 818 40 59, 59, Nr BDO 000003067, 000003067, www.makita.pl. www.makita.pl,
1.4. Gwarancją objęte jest wyłącznie urządzenie wprowadzone do obrotu na rynek Polski przez Makita Sp. z o.o.
1.5. Gwarancja obejmuje tylko obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Okres gwarancji.
Gwarancja na urządzenie wynosi 12 miesięcy (24 miesiące przy sprzedaży konsumenckiej), od daty jego sprzedaży Użytkownikowi (daty potwierdzonej w karcie gwarancyjnej oraz w dowodzie zakupu, np. paragon, faktura, itd.), zwyjątkiem akumulatorów, na które okres gwarancji wynosi 6 miesięcy dla wszystkich Użytkowników.
3. Warunki gwarancji:
3.1. Stosowanie się przez Użytkownika do zaleceń zawartych w szczególności w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi (w tym opisanych w niej Przepisów Bezpieczeństwa Pracy).
Uwaga!!! (dla Przedsiębiorców): Przed przekazaniem urządzenia pracownikowi, korzystającemu czy wynajmującemu urządzenie, itp. należy przeprowadzić szkolenie z obsługi i serwisowania urządzenia woparciu o instrukcję obsługi i kartę gwarancyjną (przeprowadzenie szkolenia zaleca się udokumentować).
3.2. Wykonywanie serwisu urządzenia (np. regulacji urządzenia, czyszczenia, wymiany zużytych elementów( wyłącznie przez firmy specjalistyczne posiadające odpowiednie uprawnienia (przykładowa lista firm specjalistycznych dostępna jest u Sprzedawcy lub na stronie www.makita.pl). Usługa serwisowa jest odpłatna. Usługi serwisowe należy odnotowywać w niniejszej karcie gwarancyjnej.
3.3. Wykonywanie napraw gwarancyjnych wyłącznie przez Makita Sp. z o.o. lub firmy specjalistyczne wskazane przez Makita Sp. z o.o. Naprawy gwarancyjne należy odnotowywać w niniejszej karcie gwarancyjnej.
3.4. Załączanie przez Użytkownika do reklamacji z tytułu gwarancji prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej i uprawdopodobnienie okoliczności zakupu urządzenia (np. paragon, faktura, itd.).
3.5. Makita Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy dobór urządzenia do potrzeb Użytkownika.
3.6. Gwarancja nie obejmuje:
a) wad urządzenia wynikłych z nieprzestrzegania przez Użytkownika instrukcji obsługi (np. w zakresie eksploatacji, konserwacji i regulacji) i karty gwarancyjnej.
b) wad urządzenia wynikłych z nieodpowiedniego jego składowania i transportu przez Użytkownika,
c) uszkodzenia podzespołów urządzenia poprzez: zastosowanie niewłaściwego napięcia elektrycznego, przeciążenie (skutkiem czego może być np. spalenie wirnika i stojana), zastosowanie niewłaściwego osprzętu,
d) części, które uległy naturalnemu zużyciu (np. szczotki węglowe, uchwyty narzędziowe, zębatki napędu łańcucha, paski),
e) zmian naturalnych urządzenia, powstałych wskutek jego prawidłowego użytkowania (wynikłych z właściwości urządzenia),
f) wad urządzenia powstałych wwyniku samowolnego dokonywania przez Użytkownika modyfikacji urządzenia, jezeli modyhikacje te miały wpływ na powstanie wad, urzadzenia, jeżeli modyfikacie te miały wpływ na powstanie
g) wad urządzenia powstałych przez nieprawidłowy serwis Użytkownika (np. wymiana szczotek bez przeprowadzenia przeglądu urządzenia.)
Uwaga!!! Zaleca się przeprowadzenia czynności serwisowych przez autoryzowane serwisy Makita Sp. z o.o.).
h) wad urządzenia wynikłych z zastosowania przez Użytkownika niewłaściwych, złej jakości: materiałów eksploatacvinych. cześci zamiennych eksploatacyjnych, części zamiennych.
i) urządzenia urządzenia pozbawionego pozbawionego tabliczk tabliczki znamionowej (z numerem fabrycznym urządzenia), co uniemożliwia identyfikację urządzenia.
4.Procedura reklamacja:
4.1. W razie stwierdzenia nieprawidłowej pracy urządzenia, przed dokonaniem zgłoszenia reklamacyjnego należy upewnić się, czy wszystko zostało wykonane zgodnie z instrukcją obsługi.
4.2. Zgłoszenie konieczności naprawy urządzenia z tytułu gwarancji Użytkownik zobowiązany jest dokonać niezwłocznie, najlepiej w terminie 7 dni od daty zauważenia wady. Zgłoszenia moze dokonywac bezposrednio u Sprzedawcy lub w lokalnym autoryzowanym serwisiegwarancyjnym Makita Sp. z o.o. (wykaz autoryzowanych serwisów gwarancyjnych Makita Sp. z o.o. znajduje się na stronie http://www.makita.pl/serwis_elektronarzedzi-153.html). W przypadku braku Sprzedawcy lub lokalnego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Makita Sp. z o.o. reklamowane urządzenie należy wysłać na adres: Makita Sp. z o.o., ul. Bestwińska 103, 43-346 Bielsko-Biała (zaleca się wówczas przesłanieurządzenia przesyłką zwykła (bez opcji "na godzinę" lub "dostawa w dni wolne") - na koszt Makita Sp. z o.o. za pośrednictwem firmy przewozowej DHL)
4.3. W przypadku reklamacji należy dostarczyć urządzenie (kompletne, wraz w całym osprzętem, np. brzeszczoty, tarcze, elementy tnące), wypełnioną kartę gwarancyjną i pismo reklamacyjne (m.in. z opisem wady).
4.4. Urządzenie należy dostarczyć do reklamacji czyste. Zamówienie przez Użytkownika w serwisie dodatkowej usługi - np. czyszczenia urządzenia - jest odpłatne.
4.5. W przypadku transportu urządzenia do serwisu zaleca się wykorzystywać oryginalne opakowanie urządzenia, które minimalizuje ryzyko uszkod urządzenia wtransporcie.
4.6. Uwaga!!! Zaleca się powstrzymanie od korzystania z wadliwego urządzenia.
4.7. Naprawy gwarancyjne będą będą wykonywane przez Makita Sp. z o.o. lub autoryzowany serwis gwarancyjny Makita Sp. z o.o.
4.8. Wykonanie obowiązków wynikających z gwarancji nastąpi w terminie 14 dni roboczych, licząc od dniadostarczenia urządzenia przez Użytkownika.
4.9. Wykonaną naprawę z tytułu gwarancji należy potwierdzić w niniejszej karcie gwarancyjnej.
4.10.Okres gwarancji ulega przedłużeniu oo czas, w ciągu którego wskutek wady urządzenia objętego gwarancją Użytkownik nie mógł z niego korzystać.
4.11. Jeżeli urządzenie po zakończeniu procedury reklamacyjnej nie zostanie odebrane przez Użytkownika, w uzgodnionym z Użytkownikiem terminie, wykonujacy naprawe gwarancyjna wezwie pisemnie w uzgoanionym z Uzytkowniklem terminie, wykonujący naprawę gwarancyjną wezwie pisemnie Użytkownika do odbioru urządzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie terminu wykonujący naprawę gwarancyjną będzie uprawniony do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie urządzenia. Przechowywanie następować będzie na koszt i ryzyko Użytkownika.
4.12. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Użytkownika wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.