swiftdrop.kontakt@gmail.com                              573 324 764                              Darmowa dostawa od 99 PLN

MŁOTOWIERTARKA 18V SDS-PLUS XR BL

Symbol: DW DCH273NT

Dostępność: Średnia dostępność

Cena: 1479.00

SZT
Zamówienie telefoniczne: 573 324 764

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
0
  • In post paczkomat 0

Więcej o produkcie

Waga
4.944 kg
EAN:
5035048561874


Dane techniczne:

Uchwyt:SDS-Plus
Napięcie:18 V
Moc użyteczna:400 W
Energia udaru (pomiar wg EPTA 05/2009):2,1 J
Prędkość bez obciążenia:0-1100 obr/min
Częstość udarów:0-4600 ud/min
Maks. śr. wiercenia w betonie:24 mm
Maks. średnica wiercenia [Drewno]:26 mm
Maks. średnica wiercenia [Metal]:13 mm
Masa:2.5 kg
Masa (z akumulatorem):PL N/A g
Długość:301 mm
Wysokość:202 mm
Szerokość:85 mm
Wibracje - wiercenie w betonie z udarem:6.6 m/s2
Niepewność pomiaru K 1 (wibracje):1,5 m/s2
Wibracje na ramionach-podkuwanie:5,4 m/s2
Niepewność pomiaru K 2 (wibracje):1,5 m/s2
Wibracje - wiercenie w metalu:<2.5 m/s2<br>Niepewność pomiaru K 3 (wibracje):1,5 m/s2
Wibracje - wkrecanie:<2.5 m/s2<br>Niepewność pomiaru K 4 (wibracje):1.5 m/s2
Ciśnienie dźwięku:86 dB(A)
Niepewność pomiaru K 1 (hałas):3 dB(A)
Ciśnienie akustyczne:97 dB(A)
Niepewność pomiaru K 2 (hałas):3 dB(A)
Technologia akumulatorów:XR Li-Ion
Technologia akumulatorów:XR Li-Ion


Doskonała przy wierceniach pod kotwy i mocowania w betonie i w cegle otworów o średnicach od 4 mm do 24 mm
Zatrzymanie obrotów do lekkiego podkuwania w tynku, ceramice lub murze oraz wyłączenie udaru do wiercenia w drewnie i metalu
System Perform & Protect: najniższy w swojej klasie poziomom wibracji 6,6 m/s2 zwiększa bezpieczeństwo i komfort pracy narzędziem oraz pozwala na wydłużenie czasu pracy ciągłej operatora
Bezszczotkowy silnik o dużej wydajności dla wydłużonego czasu pracy oraz zmniejszenia potrzeby serwisowania
Zawiera mocny kufer transportowy TSTAK II
Elektroniczne sprzęgło dla wysokiego momentu obrotowego oraz zwiększonej trwałości
Jasna wiązka światła LED z funkcją opóźnionego wyłączenia wpływa korzystnie na widocznośc pola pracy
Kompaktowa, lekka i ergonomiczna konstrukcja zwiększa komfort i ułatwia pracę użytkownika


Wielopozycyjna rękojeść boczna
Mocny kufer transportowy TSTAK II
Zaczep do paska

**
Bez akumulatora i ładowarki.

Parametry:

Warunki Gwarancja

Firma Stanley Europe jest pewna wysokiej jakości swoich produktów i dlatego udziela użytkownikowi szczególnej gwarancji. Udzielona gwarancja stanowi rozszerzenie i w żaden sposób nie uchyla ustawowych lub umownych praw użytkowników. Gwarancja obowiązuje na ter­enie krajów członkowskich Unii Europejskiej i Europejskiej Strefy Wolnego Handlu.

PEŁNA ROCZNA GWARANCJA

Jeśli produkt Stanley przestanie działać poprawnie w wyniku wady materiałowej lub wady wykonania w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu, Stanley Europe wymieni wszystkie wadliwe części bezpłatnie lub, na Państwa żądanie, wymieni urządzenie bezpłatnie, pod warunkiem że:

  • Produkt był użytkowany zgodnie z wszelkimi instrukcjami do niego dołączonymi i nie był narażony na działanie nadmiernej siły, obciążenia, uderzeń mechanicznych lub inne nieodpowiednie traktowanie.
  • Produkt uległ normalnemu zużyciu.
  • Nie podjęto prób naprawy przez osoby nieup­rawnione.
  • Przedłożono dowód zakupu.
  • Produkt Stanley został przekazany w całości z oryginalnymi komponentami.

Ta gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych i nie zwalnia użytkownika z obowiązku konserwowania lub kalibrowania produktu, gdy to wymagane.

Jeśli chcecie Państwo zgłosić roszczenie gwarancyjne, proszę skontaktować się ze sprzedawcą lub sprawdzić lokalizację najbliższego autoryzowanego dealera Stanley w katalogu Stanley, lub też skontaktować się z lokalnym biurem Stanley pod adresem podanym na opakowaniu lub w instrukcji obsługi. Lista autoryzowanych dealerów Stanley oraz szczegółowe informacje na temat obsługi posprzedażnej znajdują się na stronie internetowej www.stanley.eu.

  • Większość elektronarzędzi STANLEY Fatmax może mieć 3-letnią gwarancję, jeśli produkt zostanie zarejestrowany online w ciągu 28 dni od daty zakupu. Kliknij , aby zarejestrować swój produkt. tutaj

DeWalt / Stanley

  • Okres Gwarancji:

    • DeWalt / Stanley FatMax: Standardowo 12 miesięcy. Możliwość bezpłatnego przedłużenia do 3 lat po rejestracji w systemie MyDEWALT / MySTANLEY w ciągu 4 tygodni od zakupu.

  • Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:

    • Zgłoszenie odbywa się przez portal serwisowy, który prowadzi przez cały proces.

    • Konieczne jest dołączenie kopii dowodu zakupu (paragonu lub faktury).

    • Formularz Zgłoszenia (Online): Zgłoszenie serwisowe dla marek DeWalt, Stanley i Black&Decker realizowane jest przez serwis ERPATECH. Formularz dostępny jest tutaj: Formularz Serwisowy ERPATECH

  • Dane Serwisu Centralnego:

    • Nazwa: ERPATECH

    • Adres: ul. Bakaliowa 26, 05-080 Mościska

    • Nr. telefonu: 22 431 05 05

    • Adres email: serwis@erpatech.pl

  • Przebieg Serwisu: Serwis oferuje usługę "door-to-door". Po wypełnieniu formularza online firma kurierska odbiera paczkę.

Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT 

Reklamacja : 

   - Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu

   - Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

   - Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata

Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem

Informacje dot. bezpieczeństwa

Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.2helpu.com

Dane producenta

Stanley Black & Decker Deutschland GmbH
Black-und-Decker-Straße 40
65510 Idstein
Germany

6126 210
support@blackanddecker.de

Osoba odpowiedzialna

Stanley Black & Decker Deutschland GmbH
Black & Decker Str. 40
65510 Idstein
Germany

support.dewalt.com

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

„Tryb konserwacji / przerwy technicznej”