Szerokość: 146 mm
Długość: 356 mm
Wysokość: 37 mm
Waga: 1000 g
Przeznaczone do cięcia szerokiej gamy wytrzymałych materiałów, jak łańcuchy, pręty zbrojeniowe, metalowe pręty i inne Technologia PowerGear ™: przekładnie zapewniają ponad 30% więcej mocy podczas cięcia hartowanego pręta, szczególnie podczas najtrudniejszej części cięcia Regulowane śruby pozwalają zoptymalizować ustawienie szczęki, aby długotrwale utrzymywać odpowiednią wydajność cięcia Kute, poddane obróbce cieplnej ostrza pozostają ostre, nawet podczas intensywnego użytkowania Mocna stalowa konstrukcja z nitowanymi uchwytami zapewnia trwałość i wytrzymałość Ergonomiczne rączki z powłoką SoftGrip™ zapewniają komfort pracy Średnica cięcia: miękkie materiały do 7,9 mm (<19 HRC) i twarde materiały do 4,8 mm (<40 HRC)<br>Długość: 36 cm
Nożyce do cięcia prętów PowerGear, 36 cm
**
Zdjęcia poglądowe.
Parametry:
Jak Zgłosić Wadę Produktu lub Skorzystać z Serwisu (Fiskars)
Proces reklamacyjny w Fiskars jest w pełni cyfrowy i nie wymaga odsyłania produktu na pierwszym etapie. Całość odbywa się przez internetowy formularz.
Krok 1: Przygotuj niezbędne informacje i zdjęcia
Uszkodzony produkt
Dowód zakupu (paragon/faktura)
Zdjęcia: jedno pokazujące cały produkt, drugie pokazujące wyraźnie wadę.
Wypełnij wszystkie wymagane pola i załącz przygotowane zdjęcia.
Krok 3 (Opcjonalny): Kontakt e-mail serwis@fiskars.com
Jeśli masz dodatkowe pytania, chcesz dopytać o status już złożonej reklamacji lub z jakiegoś powodu formularz nie działa, możesz skontaktować się z obsługą klienta poprzez e-mail.
Adres e-mail do kontaktu z obsługą klienta:obsluga.klienta@fiskars.com
Ważna uwaga: Wysyłając e-mail w sprawie nowej reklamacji, upewnij się, że zawarłeś w nim wszystkie informacje, o które prosi formularz (dane kontaktowe, opis wady, datę zakupu) i koniecznie dołącz wymagane zdjęcia. Zgłoszenie przez formularz jest jednak zazwyczaj szybsze, ponieważ od razu trafia do odpowiedniego systemu.
Krok 4: Oczekuj na kontakt
Niezależnie od metody zgłoszenia, Dział Jakości Fiskars przeanalizuje Twoją sprawę i skontaktuje się z Tobą mailowo, aby poinformować o swojej decyzji.
Krok.5 Ważne Instrukcje Dotyczące Reklamacji
Sekatory "Żyrafa": Wymagają starannego zabezpieczenia kartonem przed wysyłką do serwisu. Do przesyłki należy dołączyć adres korespondencyjny i numer telefonu kontaktowego.
Dostarczenie produktu: Procedura reklamacji (w przypadku zgłoszenia mailowego) rozpoczyna się formalnie w momencie dostarczenia do Punktu Serwisowego reklamowanego produktu wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym protokołem. W przypadku zgłoszenia online, należy postępować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi mailowo.
Krok 6. Naprawy Pogwarancyjne
Naprawa narzędzi, których okres gwarancji upłynął, jest usługą płatną.
Koszt i zakres takiej naprawy jest każdorazowo indywidualnie uzgadniany z właścicielem produktu.
Decyzja o uznaniu roszczenia i sposobie jego realizacji (naprawa lub wymiana) należy do firmy Fiskars.
Gwarancja producenta ma charakter dodatkowy i nie ogranicza praw Klienta wynikających z przepisów prawa (np. rękojmi).
Wymiana lub naprawa produktu nie przedłuża pierwotnego okresu gwarancji.
Gwarant:
Fiskars Garden Oy Ab Hämeentie 135 A, PL 130
00561 Helsinki
Finlandia
Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja :
- Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu
- Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo
- Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata
Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
Informacje dot. bezpieczeństwa
Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.fiskars.com
Dane producenta
Fiskars Finland Oy Ab
Keilaniementie 10
02151 Espoo
Finland
22 310 85 00
customerservice.warsaw@fiskars.com
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.