swiftdrop.kontakt@gmail.com                              573 324 764                              Darmowa dostawa od 99 PLN

OPIEKACZ 900W 3W1 XXL, PŁYTY GRILLOWE, DO TOSTÓW I DO GOFRÓW

Symbol: W-67530

Dostępność: Mało

Cena: 250.00

SZT
Zamówienie telefoniczne: 573 324 764

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
0
  • In post paczkomat 0

Więcej o produkcie

Waga
1.6 kg
EAN:
5906083078262



Dane techniczne:

Materiał: ABS | stal nierdzewna
Masa: 1.3 kg
Napięcie: 220-240 V a.c.
Moc: 900 W
Długość przewodu: 0.7 m
Cyfrowy panel sterowania:nie
Blokada: tak
Częstotliwość: 50/60 Hz
Klasa izolacji elektrycznej: I
Funkcje: grill | opiekacz | gofrownica
Wymiary zewnętrzne urządzenia gotowego do pracy: 290x245x115 mm
Nieprzywierająca powłoka: tak
Lampka kontrolna: tak
Rozmiar płyty grzewczej: 280x150 mm
Liczba wafli: 2
Możliwość przechowywania w pozycji pionowej: tak
Rodzaj powierzchni płyty: ryflowana | do tostów | do gofrów
Kąt otwarcia: 90 °
Liczba kromek: 2



Duży i wydajny opiekacz 3w1 marki LUND z trzema wymiennymi płytami - do tostów, gofrów i do grillowania. Nieprzywierające powłoki zapewniają równomierne opiekanie i łatwe zdejmowanie jedzenia z płyt grzewczych. Duża płyta 28x15cm umożliwia przygotowanie większych tostów niż w tradycyjnym, tańszym opiekaczu.

Informacje:
Moc: 900W 220-240V 50/60Hz
3w1 - wymienne płyty do tostów, płyty grillowe i płyty do gofrów zwiększają możliwości kulinarne oraz ułatwiają mycie.
Kształt tostów: trójkąty
Powierzchnia płyt 28 x 15cm (w tańszych i mniejszych modelach dostępnych na rynku jedynie około 21x13)
Możliwość przechowywania w pozycji pionowej
Klasyczny czarny kolor z elementami stali nierdzewnej pasuje do każdej kuchni
Płyty:
2 x płyta na 2 tosty
2 x płyta grillowa
2 x płyta na gofry
Budowa i wymiary:
Nieprzywierająca powłoka (non-stick)
Lampki kontrolne
Nóżki antypoślizgowe
Dekoracja obudowy ze stali nierdzewnej
Nienagrzewający się uchwyt
Możliwość zamknięcia pokrywy na klik
Powierzchnia płyt: 28 x 15cm,
Głębokość płyt: 1,35cm
Rozmiar upieczonego gofra:13 x 13cm
Rozmiar produktu: 29 x 24,5 x 11,5cm
Przewód: 75cm
Owijka na przewód




Opiekacz

**

Zdjęcia poglądowe.
Parametry:

Toya (YATO, FALA, FLO, VOREL , STHOR , LUND itp.)

  • Okres Gwarancji:

    • Standardowo 24 miesiące (konsumenci) i 12 miesięcy (firmy).

  • Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:

    • Reklamowany towar należy dostarczyć do miejsca zakupu.

    • Konieczne jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub faktury).

    • Formularz Zgłoszenia: Najczęściej zgłoszenie jest przyjmowane i wypełniane przez pracownika sklepu. W przypadku bezpośredniego kontaktu z serwisem, należy skorzystać z danych poniżej. Formularz do pobrania: Protokół Reklamacyjny TOYA

  • Dane Serwisu Centralnego:

    • Adres: TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 13-15, 51-168 Wrocław

    • Adres email (dla reklamacji): reklamacje@yato.pl

  • Przebieg Serwisu: Po dostarczeniu narzędzia (najczęściej przez sklep), serwis centralny dokonuje weryfikacji i naprawy.

Warunki gwarancji pdf


1. Na wszystkie wyroby sprzedane przez YATO okres gwarancji wynosi 24miesiące (dla osób fizycznych) lub 12 miesięcy (dla firm) od datywystawienia faktury lub rachunku.
2. Gwarancja obejmuje usunięcie wszystkich uszkodzeń wynikłych z błędówkonstrukcyjnych, wad materiałowych i wadliwego wykonania, które uniemożliwiają dalszą eksploatację urządzenia. Wymienione podczas
naprawy części pozostają własnością gwaranta.
3. Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, jak np. przeciążenia, wadliwej konserwacji, ingerencji osób nie pos iadających autoryzacji YATO, wpływów chemicznych i
elektromechanicznych. Gwarancją nie są objęte części eksploatacyjne (szybko zużywające się).
4. Uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej urządzenia może spowodować nieuznanie gwarancji.
5. W przypadku zauważenia usterki nabywca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia do punktu sprzedaży, autoryzowanego punktu serwisowego lub do siedziby YATO.
6. Do reklamowanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie reklamacyjne z opisem usterki.
7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu (faktura, rachunek), wypełnionej karty gwarancyjnej oraz wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego.
8. Towar przekazany do reklamacji powinien być umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym przed powstaniem uszkodzeń związanych w transportem.Odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w wyniku niedostatecznego
zabezpieczenia produktu ponosi wysyłający.
9. O rozpatrzeniu reklamacji Zgłaszający zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
10.Jeżeli reklamacja jest nieuzasadniona, to nabywca ponosi wszelkie koszty znią związane, w tym koszty transportu. Urządzenia nieodebrane w ciągu 30 dni będą obciążane kosztami magazynowania, a po upływie 90 dni zostaną
zutylizowane.
11.Okres naprawy gwarancyjnej nie powinien przekroczyć 14 dni. W wyjątkowych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu, o czym Zgłaszający zostanie poinformowany.
12.Jeżeli nabywca kupuje urządzenie uszkodzone, to prawo do naprawy gwarancyjnej tegoż uszkodzenia przysługuje tylko wtedy, gdy zostało to zastrzeżone przy zakupie.
13.Z gwarancji wyklucza się dalsze roszczenia nabywcy, a w szczególności żądanie pokrycia szkód, które nie powstały w samym przedmiocie dostawy.
14. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.

Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT 

Reklamacja : 

   - Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu

   - Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

   - Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata

Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem

Informacje dot. bezpieczeństwa

Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.toya.pl

Dane producenta

Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland

+48 71 32 46 200
info@yato.pl

Osoba odpowiedzialna

Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland

+48 71 32 46 200
info@yato.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

„Tryb konserwacji / przerwy technicznej”