swiftdrop.kontakt@gmail.com                              573 324 764                              Darmowa dostawa od 99 PLN

PODKASZARKA AKUMULATOROWA SFM V20 18V 0*AH

Symbol: S/SFMSTB930B

Dostępność: Średnia dostępność

Cena: 705.00

SZT
Zamówienie telefoniczne: 573 324 764

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
0
  • In post paczkomat 0

Więcej o produkcie

Waga
5 kg
EAN:
5035048798690




ZMIENNE PRĘDKOŚCI: zmienna wysoka/niska prędkość dostosowana do wielu zastosowań i lepsza kontrola użytkownika (0 - 5,500/0 - 7,200 RPM)

MAKSYMALNA KONTROLA: regulowany dodatkowy uchwyt pomocniczy zapewnia dodatkowy komfort, chwyt, kontrolę i łatwość obsługi

ERGONOMICZNY DESIGN: kompaktowa, lekka i wyważona dla maksymalnego komfortu i przenośności

OSŁONA PRZED WILGOCIĄ I KURZEM: zawiera uszczelnione moduły i otwory spustowe, a osłona przed warunkami atmosferycznymi została zaprojektowana, aby chronić narzędzie przed wilgocią i kurzem. Dotyczy narzędzia, a nie akumulatora czy ładowarki

ZINTEGROWANY WSKAŹNIK STANU NAŁADOWANIA BATERII: umożliwia wygodne monitorowanie poziomu naładowania baterii

ZINTEGROWANY WIESZAK: do bezpiecznego przechowywania - kompatybilny z systemem ściennym STANLEY® Track - wszechstronny, adaptowalny system przechowywania w domu, garażu lub warsztacie

BEZPRZEWODOWA TECHNOLOGIA SILNIKA: zaprojektowana, aby zapewnić maksymalną wydajność, czas pracy i niezawodność. Jednoliniowy posuw 2 mm pozwala szybciej poradzić sobie z grubszymi liśćmi. Czas pracy do 74 minut*.

WYSOKA WYDAJNOŚĆ: regulowany pokos o długości 28 lub 33 cm umożliwia szybkie i skuteczne przycinanie większych powierzchni. Przekładnia zębata zapewnia większy moment obrotowy, moc i wydajność


**
Parametry:

Warunki Gwarancja

Firma Stanley Europe jest pewna wysokiej jakości swoich produktów i dlatego udziela użytkownikowi szczególnej gwarancji. Udzielona gwarancja stanowi rozszerzenie i w żaden sposób nie uchyla ustawowych lub umownych praw użytkowników. Gwarancja obowiązuje na ter­enie krajów członkowskich Unii Europejskiej i Europejskiej Strefy Wolnego Handlu.

PEŁNA ROCZNA GWARANCJA

Jeśli produkt Stanley przestanie działać poprawnie w wyniku wady materiałowej lub wady wykonania w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu, Stanley Europe wymieni wszystkie wadliwe części bezpłatnie lub, na Państwa żądanie, wymieni urządzenie bezpłatnie, pod warunkiem że:

  • Produkt był użytkowany zgodnie z wszelkimi instrukcjami do niego dołączonymi i nie był narażony na działanie nadmiernej siły, obciążenia, uderzeń mechanicznych lub inne nieodpowiednie traktowanie.
  • Produkt uległ normalnemu zużyciu.
  • Nie podjęto prób naprawy przez osoby nieup­rawnione.
  • Przedłożono dowód zakupu.
  • Produkt Stanley został przekazany w całości z oryginalnymi komponentami.

Ta gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych i nie zwalnia użytkownika z obowiązku konserwowania lub kalibrowania produktu, gdy to wymagane.

Jeśli chcecie Państwo zgłosić roszczenie gwarancyjne, proszę skontaktować się ze sprzedawcą lub sprawdzić lokalizację najbliższego autoryzowanego dealera Stanley w katalogu Stanley, lub też skontaktować się z lokalnym biurem Stanley pod adresem podanym na opakowaniu lub w instrukcji obsługi. Lista autoryzowanych dealerów Stanley oraz szczegółowe informacje na temat obsługi posprzedażnej znajdują się na stronie internetowej www.stanley.eu.

  • Większość elektronarzędzi STANLEY Fatmax może mieć 3-letnią gwarancję, jeśli produkt zostanie zarejestrowany online w ciągu 28 dni od daty zakupu. Kliknij , aby zarejestrować swój produkt. tutaj

DeWalt / Stanley

  • Okres Gwarancji:

    • DeWalt / Stanley FatMax: Standardowo 12 miesięcy. Możliwość bezpłatnego przedłużenia do 3 lat po rejestracji w systemie MyDEWALT / MySTANLEY w ciągu 4 tygodni od zakupu.

  • Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:

    • Zgłoszenie odbywa się przez portal serwisowy, który prowadzi przez cały proces.

    • Konieczne jest dołączenie kopii dowodu zakupu (paragonu lub faktury).

    • Formularz Zgłoszenia (Online): Zgłoszenie serwisowe dla marek DeWalt, Stanley i Black&Decker realizowane jest przez serwis ERPATECH. Formularz dostępny jest tutaj: Formularz Serwisowy ERPATECH

  • Dane Serwisu Centralnego:

    • Nazwa: ERPATECH

    • Adres: ul. Bakaliowa 26, 05-080 Mościska

    • Nr. telefonu: 22 431 05 05

    • Adres email: serwis@erpatech.pl

  • Przebieg Serwisu: Serwis oferuje usługę "door-to-door". Po wypełnieniu formularza online firma kurierska odbiera paczkę.

Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT 

Reklamacja : 

   - Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu

   - Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

   - Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata

Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem

Informacje dot. bezpieczeństwa

Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.2helpu.com

Dane producenta

NUAIR POLSKA SP. Z O.O
02-285 WARSZAWA, UL.SZYSZKOWA 20A
02-285 Warszawa
Poland

881007947
nuair@nuair.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

„Tryb konserwacji / przerwy technicznej”