Profesjonalny podnośnik hydrauliczny słupkowy marki YATO, posiadający system zaworów, które precyzyjnie dawkują strugę oleju.
Udźwig podnośnika wynosi 20 ton, a zakres podnoszenia wynosi od 242 mm do 452 mm.
Charakteryzuje się niewielkim rozmiarem i ciężarem, co ma istotne znaczenie w przemieszczaniu i przechowywaniu.
Niezbędny w warsztatach samochodowych i stacjach obsługi pojazdów.
Dane techniczne
Numer indeksuYT-17007
EAN5906083170072
MarkaYato
Waga brutto (kg)11.2500
Budowa / typsłupkowy
Długość tłoka [mm]150
Maksymalna długość gwintu [mm]60
Opakowaniecolor box
Średnica główki [mm]45
Wymiary podstawy [mm]144x150
Wysokość max [mm]452
Wysokość min [mm]242
Udźwig [kg]20 000
Parametry:
Toya (YATO, FALA, FLO, VOREL , STHOR , LUND itp.)
Okres Gwarancji:
Standardowo 24 miesiące (konsumenci) i 12 miesięcy (firmy).
Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:
Reklamowany towar należy dostarczyć do miejsca zakupu.
Konieczne jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
Formularz Zgłoszenia: Najczęściej zgłoszenie jest przyjmowane i wypełniane przez pracownika sklepu. W przypadku bezpośredniego kontaktu z serwisem, należy skorzystać z danych poniżej. Formularz do pobrania: Protokół Reklamacyjny TOYA
Dane Serwisu Centralnego:
Adres: TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 13-15, 51-168 Wrocław
Adres email (dla reklamacji): reklamacje@yato.pl
Przebieg Serwisu: Po dostarczeniu narzędzia (najczęściej przez sklep), serwis centralny dokonuje weryfikacji i naprawy.
1. Na wszystkie wyroby sprzedane przez YATO okres gwarancji wynosi 24miesiące (dla osób fizycznych) lub 12 miesięcy (dla firm) od datywystawienia faktury lub rachunku. 2. Gwarancja obejmuje usunięcie wszystkich uszkodzeń wynikłych z błędówkonstrukcyjnych, wad materiałowych i wadliwego wykonania, które uniemożliwiają dalszą eksploatację urządzenia. Wymienione podczas
naprawy części pozostają własnością gwaranta. 3. Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, jak np. przeciążenia, wadliwej konserwacji, ingerencji osób nie pos iadających autoryzacji YATO, wpływów chemicznych i
elektromechanicznych. Gwarancją nie są objęte części eksploatacyjne (szybko zużywające się). 4. Uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej urządzenia może spowodować nieuznanie gwarancji. 5. W przypadku zauważenia usterki nabywca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia do punktu sprzedaży, autoryzowanego punktu serwisowego lub do siedziby YATO. 6. Do reklamowanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie reklamacyjne z opisem usterki. 7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu (faktura, rachunek), wypełnionej karty gwarancyjnej oraz wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego. 8. Towar przekazany do reklamacji powinien być umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym przed powstaniem uszkodzeń związanych w transportem.Odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w wyniku niedostatecznego
zabezpieczenia produktu ponosi wysyłający. 9. O rozpatrzeniu reklamacji Zgłaszający zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. 10.Jeżeli reklamacja jest nieuzasadniona, to nabywca ponosi wszelkie koszty znią związane, w tym koszty transportu. Urządzenia nieodebrane w ciągu 30 dni będą obciążane kosztami magazynowania, a po upływie 90 dni zostaną
zutylizowane. 11.Okres naprawy gwarancyjnej nie powinien przekroczyć 14 dni. W wyjątkowych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu, o czym Zgłaszający zostanie poinformowany. 12.Jeżeli nabywca kupuje urządzenie uszkodzone, to prawo do naprawy gwarancyjnej tegoż uszkodzenia przysługuje tylko wtedy, gdy zostało to zastrzeżone przy zakupie. 13.Z gwarancji wyklucza się dalsze roszczenia nabywcy, a w szczególności żądanie pokrycia szkód, które nie powstały w samym przedmiocie dostawy. 14. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.
Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja :
- Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu
- Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo
- Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata
Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
Informacje dot. bezpieczeństwa
Informacje o Bezpieczeństwie dla Podnośnikiów i Podpór Samochodowych i Ostrzeżenia dotyczące użytkowania:
Przed rozpoczęciem użytkowania podnośnika należy bezwzględnie zapoznać się z jego instrukcją obsługi i przestrzegać poniższych zasad bezpieczeństwa:
1. Zapoznaj się z Instrukcją: Przed pierwszym użyciem podnośnika należy dokładnie przeczytać i zrozumieć treść dołączonej do niego
instrukcji obsługi przed przystąpieniem do pracy.
2. Nie Przekraczaj Nośności: Nigdy nie próbuj podnosić pojazdu cięższego niż maksymalny udźwig określony przez producenta podnośnika.
3. Używaj na Stabilnym Podłożu: Podnośnik bezwzględnie musi być umieszczony na twardym, równym, stabilnym i poziomym podłożu.
Używanie go na miękkim lub pochyłym gruncie grozi utratą stabilności i wypadkiem.
4.Zabezpiecz Pojazd: Po uniesieniu pojazdu na żądaną wysokość, zawsze zabezpiecz go za pomocą dedykowanych podpór
warsztatowych (kobyłek).
5.Nigdy nie pracuj pod niezabezpieczonym pojazdem: Zabrania się wykonywania jakichkolwiek czynności, a zwłaszcza wchodzenia pod
pojazd,który jest podparty wyłącznie na samym podnośniku hydraulicznym lub mechanicznym.
Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.toya.pl
Dane producenta
Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland
+48 71 32 46 200
info@yato.pl
Osoba odpowiedzialna
Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland
+48 71 32 46 200
info@yato.pl
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.