swiftdrop.kontakt@gmail.com                              573 324 764                              Darmowa dostawa od 99 PLN

PRÓBNIK NAPIĘCIA 70-250V

Symbol: YT-28631

Dostępność: Mało

Cena: 19.00

SZT
Zamówienie telefoniczne: 573 324 764

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
14.99
  • In post paczkomat 14.99

Więcej o produkcie

Waga
0.065 kg
EAN:
5906083286315



DANE TECHNICZNE:

Marka: Yato
Symbol: YT-28631
Seria: GRA
Zastosowanie: elektryczne
Zasilanie: bateryjne
Rodzaj baterii:
2x1.5V LR44
Długość: 140 mm
Napięcie: 1.5-9 V d.c.
Grot: Płaski
Napięcie - metoda indukcyjna: 70-1000 V a.c.
Test ciągłości obwodu: 0-100 M?
Test przewodzenia: tak
Kontrolki diodowe: tak
Częstotliwość mierzonego napięcia: 50-500 Hz
Napięcie - metoda kontaktowa: 70-250 V a.c.


Próbnik napięcia YT-28631 to uniwersalny tester, który może działać m.in. jak tradycyjna próbówka, a także jako bezprzewodowy wskaźnik napięcia. Umożliwia stwierdzenie obecności napięcia elektrycznego, wykrywanie napięcia AC np. pod tynkiem, a także przeprowadzenie testu ciągłości przewodu oraz sprawdzenie stanu baterii lub akumulatorków. Obecność napięcia sygnalizowana jest zaświeceniem się jednej z diód umieszczonych w obudowie testera.

FUNKCJE PRÓBNIKA

wykrywanie napięcia AC metodą kontaktową: 70 - 250V
wykrywanie napięcia AC metodą indukcyjną: 70 - 1000V
sprawdzenie stanu baterii metodą kontaktową: od 1,5 do 9V
test ciągłości przewodu metodą kontaktową: 0 - 100M?

METODA KONTAKTOWA

Umożliwia wykrywanie napięcia, sprawdzenie stanu baterii oraz przeprowadzenie testu ciągłości. Aby sprawdzić obecność fazy w gniazdku należy ustawić tester w pozycję [O], następnie włożyć grot testera do otworu w gniazdku. Zaświecenie się czerwonej diody LED oznacza obecność fazy. W tej metodzie nie zaleca się dotykania styku znajdującego się z boku rękojeści. Dotknięcie styku nie powoduje ryzyka porażenia prądem elektrycznym, ale zwiększa czułość testera i może zafałszować wskazanie.

SPRAWDZENIE STANU BATERII

Ustaw tester w pozycję [O]. Następnie dotykając styk znajdujący się z boku rękojeści należy przyłożyć grot testera do zacisku baterii oznaczonego „+", a drugą ręką dotknąć zacisku baterii oznaczonego „-". Zaświecenie się diody oznacza, że w baterii nadal występuje napięcie. Tester umożliwia sprawdzenie stanu baterii lub akumulatorów przeznaczonych do zasilania rozmaitych urządzeń elektrycznych w zakresie od 1,5V do 9V. Nie wolno stosować tej metody do sprawdzania baterii lub akumulatorów o wyższym napięciu znamionowym. Nie wolno testować baterii i akumulatorów podłączonych do obwodu elektrycznego.

SPRAWDZENIE CIĄGŁOŚCI PRZEWODU

Ustaw tester w pozycję [O] lub [L]. Następnie dotykając styk znajdujący się z boku rękojeści należy przyłożyć grot testera do jednego odizolowanego końca przewodu, a drugą ręką należy złapać za drugi odizolowany koniec przewodu. W przypadku ustawienia w pozycję [O] ciągłość przewodu zostanie zasygnalizowana czerwoną diodą LED. Przy ustawieniu na pozycję [L] zaświeci się dioda zielona oraz zostanie wyemitowany sygnał dźwiękowy. Zabronione jest sprawdzanie tą metodą ciągłości przewodów znajdujących się pod napięciem lub w obwodzie elektrycznym.

METODA INDUKCYJNA

Umożliwia bezkontaktowe wykrywanie napięcia AC, również pod tynkiem. Przykładowo, aby sprawdzić obecność napięcia w zaizolowanym przewodzie należy ustawić tester w pozycję [L]. Następnie trzymając za grot należy zbliżyć metalowy styk z górnej części rączki do zaizolowanego przewodu. Zaświecenie się zielonej diody LED oraz sygnał dźwiękowy poinformują o obecności napięcia w testowanym przewodzie. Można zwiększyć czułość metody przełączając przycisk z pozycji [L] na [H]. Metoda ta pozwala również na „bezdotykowe" wykrywanie przerwy w przewodzie elektrycznym pod napięciem. W miejscu przerwania tester przestanie sygnalizować obecność napięcia. Można również odwrócić tester i szukać napięcia za pomocą końcówki grota. Jednak w przypadku szukania przewodów pod tynkiem należy uważać aby nie porysować ściany.

**
Parametry:

Toya (YATO, FALA, FLO, VOREL , STHOR , LUND itp.)

  • Okres Gwarancji:

    • Standardowo 24 miesiące (konsumenci) i 12 miesięcy (firmy).

  • Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:

    • Reklamowany towar należy dostarczyć do miejsca zakupu.

    • Konieczne jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub faktury).

    • Formularz Zgłoszenia: Najczęściej zgłoszenie jest przyjmowane i wypełniane przez pracownika sklepu. W przypadku bezpośredniego kontaktu z serwisem, należy skorzystać z danych poniżej. Formularz do pobrania: Protokół Reklamacyjny TOYA

  • Dane Serwisu Centralnego:

    • Adres: TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 13-15, 51-168 Wrocław

    • Adres email (dla reklamacji): reklamacje@yato.pl

  • Przebieg Serwisu: Po dostarczeniu narzędzia (najczęściej przez sklep), serwis centralny dokonuje weryfikacji i naprawy.

Warunki gwarancji pdf


1. Na wszystkie wyroby sprzedane przez YATO okres gwarancji wynosi 24miesiące (dla osób fizycznych) lub 12 miesięcy (dla firm) od datywystawienia faktury lub rachunku.
2. Gwarancja obejmuje usunięcie wszystkich uszkodzeń wynikłych z błędówkonstrukcyjnych, wad materiałowych i wadliwego wykonania, które uniemożliwiają dalszą eksploatację urządzenia. Wymienione podczas
naprawy części pozostają własnością gwaranta.
3. Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, jak np. przeciążenia, wadliwej konserwacji, ingerencji osób nie pos iadających autoryzacji YATO, wpływów chemicznych i
elektromechanicznych. Gwarancją nie są objęte części eksploatacyjne (szybko zużywające się).
4. Uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej urządzenia może spowodować nieuznanie gwarancji.
5. W przypadku zauważenia usterki nabywca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia do punktu sprzedaży, autoryzowanego punktu serwisowego lub do siedziby YATO.
6. Do reklamowanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie reklamacyjne z opisem usterki.
7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu (faktura, rachunek), wypełnionej karty gwarancyjnej oraz wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego.
8. Towar przekazany do reklamacji powinien być umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym przed powstaniem uszkodzeń związanych w transportem.Odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w wyniku niedostatecznego
zabezpieczenia produktu ponosi wysyłający.
9. O rozpatrzeniu reklamacji Zgłaszający zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
10.Jeżeli reklamacja jest nieuzasadniona, to nabywca ponosi wszelkie koszty znią związane, w tym koszty transportu. Urządzenia nieodebrane w ciągu 30 dni będą obciążane kosztami magazynowania, a po upływie 90 dni zostaną
zutylizowane.
11.Okres naprawy gwarancyjnej nie powinien przekroczyć 14 dni. W wyjątkowych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu, o czym Zgłaszający zostanie poinformowany.
12.Jeżeli nabywca kupuje urządzenie uszkodzone, to prawo do naprawy gwarancyjnej tegoż uszkodzenia przysługuje tylko wtedy, gdy zostało to zastrzeżone przy zakupie.
13.Z gwarancji wyklucza się dalsze roszczenia nabywcy, a w szczególności żądanie pokrycia szkód, które nie powstały w samym przedmiocie dostawy.
14. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.

Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT 

Reklamacja : 

   - Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu

   - Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

   - Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata

Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem

Informacje dot. bezpieczeństwa

Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.toya.pl

Dane producenta

Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland

+48 71 32 46 200
info@yato.pl

Osoba odpowiedzialna

Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland

+48 71 32 46 200
info@yato.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

„Tryb konserwacji / przerwy technicznej”