Symbol: YT-28320
Seria: GRD
Materiał: ABS
Zastosowanie: elektryczne
Zakres temperatury pracy: 0~40 °C
Temperatura przechowywania: -10 ~ +50 °C
Zasilanie: bateryjne
Rodzaj baterii: 2x1.5V AAA
Długość: 165 mm
Napięcie: 3 V d.c.
Wyłącznik: TAK
Rodzaj wyświetlacza: LCD
Napięcie - metoda indukcyjna: 12-1000 V a.c.
Test ciągłości obwodu: TAK
Test przewodzenia: nie
Regulacja czułości: tak
Podświetlenie LED: TAK
Kontrolki diodowe: tak
Częstotliwość mierzonego napięcia: 50/60 Hz
Funkcja latarki: NIE
Wskaźnik niskiego poziomu baterii: tak
Oświetlenie miejsca pracy: tak
Sygnał dźwiękowy: tak
Wyłączanie automatyczne: tak
Bezkontaktowy wskaźnik napięcia prądu przemiennego wykrywa obecność napięcia w zaizolowanym przewodzie oraz w niewielkiej odległości od niego. Wykrycie napięcia jest sygnalizowane za pomocą czerwonej diody LED, sygnału dźwiękowego oraz wskazania na wyświetlaczu LCD.
Próbnik wykorzystuje zjawisko indukcji elektromagnetycznej. Im bliżej źródla napięcia, tym częstotliwość wskazań wzrasta. Po włączeniu próbnik pracuje w trybie niskiej czułości, w której częstotliwość wskazań wzrasta w momencie dotknięcia przewodu. W trybie wysokiej czułości częstotliwość wskazań wzrasta około 1 cm od przewodu. Próbnik umożliwia również „bezdotykowe" wykrywanie przerwy w przewodzie elektrycznym pod napięciem. W miejscu przerwania tester przestanie sygnalizować obecność napięcia.
sygnalizacja dźwiękowa, świetlna (dioda led) oraz na wyświetlaczu LCD
wykrywanie napięcia AC metodą indukcyjną: 12 - 1000 V
tryb niskiej czułości* - wykrywanie napięcia AC w odległości do 1 cm od zaizolowanego przewodu, intensywne wskazania po dotknięciu przewodu
tryb wysokiej czułości* - wykrywanie napięcia AC w odległości do 5 cm od zaizolowanego przewodu, intensywne wskazania do 1 cm od przewodu
test ciągłości przewodu metodą indukcyjną
dwustopniowa regulacja czułości testera
podświetlenie miejsca pracy za pomocą wbudowanej białej diody led
długość próbnika: 165 mm
automatyczne wyłączenie próbnika po 3 minutach
sygnalizacja niskiego poziomu baterii
zasilanie: 2 x AAA
**
Parametry:
Toya (YATO, FALA, FLO, VOREL , STHOR , LUND itp.)
Okres Gwarancji:
Standardowo 24 miesiące (konsumenci) i 12 miesięcy (firmy).
Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:
Reklamowany towar należy dostarczyć do miejsca zakupu.
Konieczne jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
Formularz Zgłoszenia: Najczęściej zgłoszenie jest przyjmowane i wypełniane przez pracownika sklepu. W przypadku bezpośredniego kontaktu z serwisem, należy skorzystać z danych poniżej. Formularz do pobrania: Protokół Reklamacyjny TOYA
Dane Serwisu Centralnego:
Adres: TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 13-15, 51-168 Wrocław
Adres email (dla reklamacji): reklamacje@yato.pl
Przebieg Serwisu: Po dostarczeniu narzędzia (najczęściej przez sklep), serwis centralny dokonuje weryfikacji i naprawy.
1. Na wszystkie wyroby sprzedane przez YATO okres gwarancji wynosi 24miesiące (dla osób fizycznych) lub 12 miesięcy (dla firm) od datywystawienia faktury lub rachunku. 2. Gwarancja obejmuje usunięcie wszystkich uszkodzeń wynikłych z błędówkonstrukcyjnych, wad materiałowych i wadliwego wykonania, które uniemożliwiają dalszą eksploatację urządzenia. Wymienione podczas naprawy części pozostają własnością gwaranta. 3. Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, jak np. przeciążenia, wadliwej konserwacji, ingerencji osób nie pos iadających autoryzacji YATO, wpływów chemicznych i elektromechanicznych. Gwarancją nie są objęte części eksploatacyjne (szybko zużywające się). 4. Uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej urządzenia może spowodować nieuznanie gwarancji. 5. W przypadku zauważenia usterki nabywca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia do punktu sprzedaży, autoryzowanego punktu serwisowego lub do siedziby YATO. 6. Do reklamowanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie reklamacyjne z opisem usterki. 7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu (faktura, rachunek), wypełnionej karty gwarancyjnej oraz wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego. 8. Towar przekazany do reklamacji powinien być umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym przed powstaniem uszkodzeń związanych w transportem.Odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w wyniku niedostatecznego zabezpieczenia produktu ponosi wysyłający. 9. O rozpatrzeniu reklamacji Zgłaszający zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. 10.Jeżeli reklamacja jest nieuzasadniona, to nabywca ponosi wszelkie koszty znią związane, w tym koszty transportu. Urządzenia nieodebrane w ciągu 30 dni będą obciążane kosztami magazynowania, a po upływie 90 dni zostaną zutylizowane. 11.Okres naprawy gwarancyjnej nie powinien przekroczyć 14 dni. W wyjątkowych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu, o czym Zgłaszający zostanie poinformowany. 12.Jeżeli nabywca kupuje urządzenie uszkodzone, to prawo do naprawy gwarancyjnej tegoż uszkodzenia przysługuje tylko wtedy, gdy zostało to zastrzeżone przy zakupie. 13.Z gwarancji wyklucza się dalsze roszczenia nabywcy, a w szczególności żądanie pokrycia szkód, które nie powstały w samym przedmiocie dostawy. 14. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.
Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja :
- Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu
- Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo
- Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata
Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
Informacje dot. bezpieczeństwa
Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.toya.pl
Dane producenta
Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland
+48 71 32 46 200
info@yato.pl
Osoba odpowiedzialna
Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland
+48 71 32 46 200
info@yato.pl
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.