swiftdrop.kontakt@gmail.com                              573 324 764                              Darmowa dostawa od 99 PLN

STACJA LUTOWNICZA CYFROWA 75W, HOT AIR, WYŚWIETLACZ

Symbol: YT-82458

Dostępność: Mało

Cena: 319.00

KPL
Zamówienie telefoniczne: 573 324 764

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
0
  • In post paczkomat 0

Więcej o produkcie

Waga
2.25 kg
EAN:
5906083067938



Dane techniczne:

Stacja lutownicza:

moc: 75W
zakres temperatur: 200 - 480°C
dokładność temperatury: +- 1°C
hibernacja urządzenia: 10 min
Stacja hot-air:
moc: 750W
zakres temperatur: 100 - 480°C
dokładność temperatury: +- 2°C
przepływ powietrza: max 120 l/min
płynna regulacja przepływu powietrza
bezszczotkowy wentylator zapewnia cichą pracę
automatyczne schłodzenie i hibernacja urządzenia po odłożeniu rączki hot-air w uchwyt z boku stacji
trzy okrągłe dysze hot-air o średnicach: 4,4mm, 8mm, 10mm
dysza hot-air kwadratowa o boku: 12mm

Wspólne funkcje:

stabilizacja temperatury
wykrywanie awarii czujników
przyciski on-off z przodu
bezpiecznik w gnieździe zasilającym

Cyfrowy podwójny wyświetlacz z niebieskim podświetleniem LED informuje nas o:

zadanej, a następnie realnej temperaturze grota/powietrza z dyszy hot-air
przejściu stacji w tryb uśpienia
komunikatach serwisowych
trybie pracy podgrzewania grotu/dyszy hot-air

Kolba lutownicza 908D odkładana na solidną metalową podstawkę:

napięcie robocze grzałki: 24V
typ grotu: 900M
grzałka ceramiczna
średnica zewnętrzna grzałki: 3,85 mm
długość przewodu: 1m
waga kolby: około 100g

Rączka Hot-Air z nadmuchem napędzanym bezszczotkowym wentylatorem:

średnica uchwytu dyszy: 21mm
grzałka ceramiczna
długość przewodu: 1m
waga rączki: około 200g



Stacja lutownicza z gorącym nadmuchem 2 w 1 o symbolu YT-82458 z podwójnym cyfrowym wyświetlaczem LED, regulacją temperatury oraz licznymi funkcjami ułatwiającymi wykonywanie prawidłowych połączeń lutowniczych. Stacja obsługuje kolbę lutowniczą 908D przystosowaną do bardzo popularnych wymiennych grotów z serii 900M oraz rączkę HOT-AIR z nadmuchem napędzanym bezszczotkowym wentylatorem.


**

Zdjęcie poglądowe.

Parametry:

Toya (YATO, FALA, FLO, VOREL , STHOR , LUND itp.)

  • Okres Gwarancji:

    • Standardowo 24 miesiące (konsumenci) i 12 miesięcy (firmy).

  • Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:

    • Reklamowany towar należy dostarczyć do miejsca zakupu.

    • Konieczne jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub faktury).

    • Formularz Zgłoszenia: Najczęściej zgłoszenie jest przyjmowane i wypełniane przez pracownika sklepu. W przypadku bezpośredniego kontaktu z serwisem, należy skorzystać z danych poniżej. Formularz do pobrania: Protokół Reklamacyjny TOYA

  • Dane Serwisu Centralnego:

    • Adres: TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 13-15, 51-168 Wrocław

    • Adres email (dla reklamacji): reklamacje@yato.pl

  • Przebieg Serwisu: Po dostarczeniu narzędzia (najczęściej przez sklep), serwis centralny dokonuje weryfikacji i naprawy.

Warunki gwarancji pdf


1. Na wszystkie wyroby sprzedane przez YATO okres gwarancji wynosi 24miesiące (dla osób fizycznych) lub 12 miesięcy (dla firm) od datywystawienia faktury lub rachunku.
2. Gwarancja obejmuje usunięcie wszystkich uszkodzeń wynikłych z błędówkonstrukcyjnych, wad materiałowych i wadliwego wykonania, które uniemożliwiają dalszą eksploatację urządzenia. Wymienione podczas
naprawy części pozostają własnością gwaranta.
3. Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, jak np. przeciążenia, wadliwej konserwacji, ingerencji osób nie pos iadających autoryzacji YATO, wpływów chemicznych i
elektromechanicznych. Gwarancją nie są objęte części eksploatacyjne (szybko zużywające się).
4. Uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej urządzenia może spowodować nieuznanie gwarancji.
5. W przypadku zauważenia usterki nabywca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia do punktu sprzedaży, autoryzowanego punktu serwisowego lub do siedziby YATO.
6. Do reklamowanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie reklamacyjne z opisem usterki.
7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu (faktura, rachunek), wypełnionej karty gwarancyjnej oraz wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego.
8. Towar przekazany do reklamacji powinien być umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym przed powstaniem uszkodzeń związanych w transportem.Odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w wyniku niedostatecznego
zabezpieczenia produktu ponosi wysyłający.
9. O rozpatrzeniu reklamacji Zgłaszający zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
10.Jeżeli reklamacja jest nieuzasadniona, to nabywca ponosi wszelkie koszty znią związane, w tym koszty transportu. Urządzenia nieodebrane w ciągu 30 dni będą obciążane kosztami magazynowania, a po upływie 90 dni zostaną
zutylizowane.
11.Okres naprawy gwarancyjnej nie powinien przekroczyć 14 dni. W wyjątkowych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu, o czym Zgłaszający zostanie poinformowany.
12.Jeżeli nabywca kupuje urządzenie uszkodzone, to prawo do naprawy gwarancyjnej tegoż uszkodzenia przysługuje tylko wtedy, gdy zostało to zastrzeżone przy zakupie.
13.Z gwarancji wyklucza się dalsze roszczenia nabywcy, a w szczególności żądanie pokrycia szkód, które nie powstały w samym przedmiocie dostawy.
14. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.

Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT 

Reklamacja : 

   - Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu

   - Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

   - Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata

Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem

Informacje dot. bezpieczeństwa

Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.toya.pl

Dane producenta

Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland

+48 71 32 46 200
info@yato.pl

Osoba odpowiedzialna

Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland

+48 71 32 46 200
info@yato.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

„Tryb konserwacji / przerwy technicznej”