swiftdrop.kontakt@gmail.com                              573 324 764                              Darmowa dostawa od 99 PLN

STOPA SZLIFIERSKA 90MM DO NARZĘDZIA WIELOFUNKCYJNEGO

Symbol: YT-34689

Dostępność: Mało

Cena: 17.00

SZT
Zamówienie telefoniczne: 573 324 764

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
14.99
  • In post paczkomat 14.99

Więcej o produkcie

Waga
0.095 kg
EAN:
5906083346897



To akcesorium do oscylacyjnego narzędzia wielofunkcyjnego jest przeznaczone
do mocowania papierów ściernych. Stopa wykonana z eva z trwałym rzepem,
dzięki swojej plastyczności i specjalnie zaprojektowanemu kształtowi, pozwala
na dotarcie w nawet najbardziej niedostępne miejsca.


Wielofunkcyjne narzędzia oscylacyjne i akcesoria z serii yato quick release system
pozwalają na szybką, beznarzędziową wymianę akcesoriów, co znacznie ułatwia
i przyspiesza pracę. Akcesoria yato quick release system najlepiej współpracują
z kompatybilnymi urządzeniami yato, szczególnie yt-82220.
Ponadto akcesoria yato quick release system są kompatybilne z większością urządzeń
dostępnych na rynku, w szczególności z narzędziami kompatybilnymi z systemem bosch ois.
Akcesoria yato quick release system nawet wykorzystane z konwencjonalnym
mocowaniem na śrubę imbusową ułatwiają pracę, ponieważ mogą być mocowane
po poluzowaniu śruby, a nie po pełnym jej wykręceniu, jak w przypadku akcesoriów konkurencji.
Wielofunkcyjne narzędzie oscylacyjne są najbardziej uniwersalnymi narzędziami na rynku.
Korzystając z szerokiej palety akcesoriów yato, można nimi ciąć, ciąć wgłębnie, szlifować,
usuwać zaprawy i kleje, zdrapywać powłoki malarskie i pracować w miejscach niedostępnych
dla innych urządzeń. To wszystko osiągają dzięki oscylacjom akcesoriów o wysokiej
częstotliwości, dzięki czemu zachowujemy pełną kontrolę nad narzędziem
(nie ma efektu „odrzutu" typowego dla skrawania rotacyjnego) i przy minimalnym stopniu wibracji.
W przypadku narzędzi wielofunkcyjnych, to osprzęt decyduje o użyteczności urządzenia.
Rozszerza jego możliwości, ale także jakość osprzętu ma największy wpływ
na wydajność pracy urządzeń. Bardzo ważna jest też wygoda, każdy użytkownik urządzenia
z możliwością beznarzędziowej wymiany akcesoriów doceni tę funkcję.

**
Parametry:

Toya (YATO, FALA, FLO, VOREL , STHOR , LUND itp.)

  • Okres Gwarancji:

    • Standardowo 24 miesiące (konsumenci) i 12 miesięcy (firmy).

  • Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:

    • Reklamowany towar należy dostarczyć do miejsca zakupu.

    • Konieczne jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub faktury).

    • Formularz Zgłoszenia: Najczęściej zgłoszenie jest przyjmowane i wypełniane przez pracownika sklepu. W przypadku bezpośredniego kontaktu z serwisem, należy skorzystać z danych poniżej. Formularz do pobrania: Protokół Reklamacyjny TOYA

  • Dane Serwisu Centralnego:

    • Adres: TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 13-15, 51-168 Wrocław

    • Adres email (dla reklamacji): reklamacje@yato.pl

  • Przebieg Serwisu: Po dostarczeniu narzędzia (najczęściej przez sklep), serwis centralny dokonuje weryfikacji i naprawy.

Warunki gwarancji pdf


1. Na wszystkie wyroby sprzedane przez YATO okres gwarancji wynosi 24miesiące (dla osób fizycznych) lub 12 miesięcy (dla firm) od datywystawienia faktury lub rachunku.
2. Gwarancja obejmuje usunięcie wszystkich uszkodzeń wynikłych z błędówkonstrukcyjnych, wad materiałowych i wadliwego wykonania, które uniemożliwiają dalszą eksploatację urządzenia. Wymienione podczas
naprawy części pozostają własnością gwaranta.
3. Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, jak np. przeciążenia, wadliwej konserwacji, ingerencji osób nie pos iadających autoryzacji YATO, wpływów chemicznych i
elektromechanicznych. Gwarancją nie są objęte części eksploatacyjne (szybko zużywające się).
4. Uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej urządzenia może spowodować nieuznanie gwarancji.
5. W przypadku zauważenia usterki nabywca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia do punktu sprzedaży, autoryzowanego punktu serwisowego lub do siedziby YATO.
6. Do reklamowanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie reklamacyjne z opisem usterki.
7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu (faktura, rachunek), wypełnionej karty gwarancyjnej oraz wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego.
8. Towar przekazany do reklamacji powinien być umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym przed powstaniem uszkodzeń związanych w transportem.Odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w wyniku niedostatecznego
zabezpieczenia produktu ponosi wysyłający.
9. O rozpatrzeniu reklamacji Zgłaszający zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
10.Jeżeli reklamacja jest nieuzasadniona, to nabywca ponosi wszelkie koszty znią związane, w tym koszty transportu. Urządzenia nieodebrane w ciągu 30 dni będą obciążane kosztami magazynowania, a po upływie 90 dni zostaną
zutylizowane.
11.Okres naprawy gwarancyjnej nie powinien przekroczyć 14 dni. W wyjątkowych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu, o czym Zgłaszający zostanie poinformowany.
12.Jeżeli nabywca kupuje urządzenie uszkodzone, to prawo do naprawy gwarancyjnej tegoż uszkodzenia przysługuje tylko wtedy, gdy zostało to zastrzeżone przy zakupie.
13.Z gwarancji wyklucza się dalsze roszczenia nabywcy, a w szczególności żądanie pokrycia szkód, które nie powstały w samym przedmiocie dostawy.
14. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.

Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT 

Reklamacja : 

   - Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu

   - Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

   - Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata

Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem

Informacje dot. bezpieczeństwa

Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.toya.pl

Dane producenta

Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland

+48 71 32 46 200
info@yato.pl

Osoba odpowiedzialna

Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland

+48 71 32 46 200
info@yato.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

„Tryb konserwacji / przerwy technicznej”