swiftdrop.kontakt@gmail.com                              573 324 764                              Darmowa dostawa od 99 PLN

SZAFKA SERWISOWA NA KÓŁKACH + NARZEDZIA 177 CZĘŚCI

Symbol: YT-55300

Dostępność: Duża dostępność

Cena: 2264.00

KPL
Zamówienie telefoniczne: 573 324 764

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
74.99
  • Spedycja 74.99

Więcej o produkcie

Waga
77 kg
EAN:
5906083012075

Opis:
Szafka serwisowa z narzędziami. 

Posiada 6 szuflad na prowadnicach kulkowych. 
Profile wykonane z podwójnej blachy stalowej. 
Centralny zamek, oraz indywidualne zamknięcie dla każdej szuflady. 
Nasadki wykonane ze stali CrV 50BV30, akcesoria ze stali CrV 6140, bity natomiast wykonano ze stali S2. 
Szafka posiada narożniki odbojniki, które chronią przed przypadkowym uszkodzeniem np. karoserii samochodu. 
Blat wykonany z polipropylenu, wytrzymuje obciążenie 450 kg. 
Niezbędna w warsztatach samochodowych i stacjach obsługi pojazdów.

Wymiary szafki - 975x965x465mm

 

 Zawartość zestawu:

- YT-5531 klucze płasko - oczkowe 16szt: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 mm
- YT-5532 klucze płasko - oczkowe 6szt: 22, 24, 27, 28, 30, 32 mm
- YT-5533 klucze oczkowe odgięte 7szt: 6x7, 8x9, 10x11, 12x13, 14x15, 16x17, 18x19 mm
- YT-5534 szczypce 4szt: 4 rodzaje
- YT-5535 wkrętaki płaskie 7szt: 3x75, 5x100, 5x150, 6x38, 6x100, 6x150, 8x150 mm
- YT-5536 wkrętaki krzyżakowe 7szt: PH0x100, PH1x75, PH1x100, PH2x38, PH2x100, PH2x150, PH3x150 mm
- YT-5537 zestaw kluczy nasadowych 24szt: nasadki i akcesoria 1/2'', szuflada,
- YT-5538 końcówki śrubokrętowe 40szt: bity różne, szuflada,
- YT-5539 klucze nasadowe długie 14szt: nasadki długie 8-21 mm, 1/2'', szuflada,
- YT-5540 młotki i przecinaki 5szt: młotki i przecinaki, szuflada,
- YT-5541 zestaw kluczy nasadowych 25szt: nasadki i akcesoria 1/4'', szuflada,
- YT-5542 zestaw kluczy nasadowych 22szt: nasadki i akcesoria 3/8'', szuflada,

Parametry:

Toya (YATO, FALA, FLO, VOREL , STHOR , LUND itp.)

  • Okres Gwarancji:

    • Standardowo 24 miesiące (konsumenci) i 12 miesięcy (firmy).

  • Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:

    • Reklamowany towar należy dostarczyć do miejsca zakupu.

    • Konieczne jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub faktury).

    • Formularz Zgłoszenia: Najczęściej zgłoszenie jest przyjmowane i wypełniane przez pracownika sklepu. W przypadku bezpośredniego kontaktu z serwisem, należy skorzystać z danych poniżej. Formularz do pobrania: Protokół Reklamacyjny TOYA

  • Dane Serwisu Centralnego:

    • Adres: TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 13-15, 51-168 Wrocław

    • Adres email (dla reklamacji): reklamacje@yato.pl

  • Przebieg Serwisu: Po dostarczeniu narzędzia (najczęściej przez sklep), serwis centralny dokonuje weryfikacji i naprawy.

Warunki gwarancji pdf


1. Na wszystkie wyroby sprzedane przez YATO okres gwarancji wynosi 24miesiące (dla osób fizycznych) lub 12 miesięcy (dla firm) od datywystawienia faktury lub rachunku.
2. Gwarancja obejmuje usunięcie wszystkich uszkodzeń wynikłych z błędówkonstrukcyjnych, wad materiałowych i wadliwego wykonania, które uniemożliwiają dalszą eksploatację urządzenia. Wymienione podczas
naprawy części pozostają własnością gwaranta.
3. Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, jak np. przeciążenia, wadliwej konserwacji, ingerencji osób nie pos iadających autoryzacji YATO, wpływów chemicznych i
elektromechanicznych. Gwarancją nie są objęte części eksploatacyjne (szybko zużywające się).
4. Uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej urządzenia może spowodować nieuznanie gwarancji.
5. W przypadku zauważenia usterki nabywca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia do punktu sprzedaży, autoryzowanego punktu serwisowego lub do siedziby YATO.
6. Do reklamowanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie reklamacyjne z opisem usterki.
7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu (faktura, rachunek), wypełnionej karty gwarancyjnej oraz wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego.
8. Towar przekazany do reklamacji powinien być umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym przed powstaniem uszkodzeń związanych w transportem.Odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w wyniku niedostatecznego
zabezpieczenia produktu ponosi wysyłający.
9. O rozpatrzeniu reklamacji Zgłaszający zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
10.Jeżeli reklamacja jest nieuzasadniona, to nabywca ponosi wszelkie koszty znią związane, w tym koszty transportu. Urządzenia nieodebrane w ciągu 30 dni będą obciążane kosztami magazynowania, a po upływie 90 dni zostaną
zutylizowane.
11.Okres naprawy gwarancyjnej nie powinien przekroczyć 14 dni. W wyjątkowych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu, o czym Zgłaszający zostanie poinformowany.
12.Jeżeli nabywca kupuje urządzenie uszkodzone, to prawo do naprawy gwarancyjnej tegoż uszkodzenia przysługuje tylko wtedy, gdy zostało to zastrzeżone przy zakupie.
13.Z gwarancji wyklucza się dalsze roszczenia nabywcy, a w szczególności żądanie pokrycia szkód, które nie powstały w samym przedmiocie dostawy.
14. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.

Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT 

Reklamacja : 

   - Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu

   - Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

   - Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata

Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem

Informacje dot. bezpieczeństwa

Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.toya.pl

Dane producenta

Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland

+48 71 32 46 200
info@yato.pl

Osoba odpowiedzialna

Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland

+48 71 32 46 200
info@yato.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

„Tryb konserwacji / przerwy technicznej”