Bosch (Linia niebieska Professional i zielona DIY)
-
Okres Gwarancji:
-
Standardowo: 24 miesiące (konsumenci, linia zielona) i 12 miesięcy (firmy, linia niebieska).
-
Przedłużona Gwarancja: Możliwość bezpłatnego przedłużenia do 3 lat po rejestracji w portalu MyBosch lub PRO360 w ciągu 4 tygodni od zakupu.
-
Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:
-
Naprawę zleca się online, co automatycznie generuje zgłoszenie i zamawia kuriera.
-
Konieczne jest dołączenie kopii dowodu zakupu (paragonu lub faktury). Przy przedłużonej gwarancji, system automatycznie odnotowuje ten fakt, ale warto mieć certyfikat pod ręką.
-
Formularz Zgłoszenia (Online): Zlecenie naprawy online dla elektronarzędzi Bosch można złożyć pod adresem: Zlecenie Naprawy Online Bosch
-
Dane Serwisu Centralnego:
-
Adres: Robert Bosch Sp. z o.o. - Centralny Serwis Elektronarzędzi, ul. Jutrzenki 102/104, 02-230 Warszawa
-
Nr. telefonu: 22 715 44 60
-
Przebieg Serwisu: Po zgłoszeniu online kurier odbiera zapakowane narzędzie. Po naprawie urządzenie jest odsyłane w ten sam sposób.
WARUNKI GWARANCJI (obowiązuje od: 20.12.2021)
Wszystkie elektronarzędzia, narzędzia pneumatyczne, przyrządy pomiarowe i narzędzia ogrodowe Bosch są starannie sprawdzane, testowane i podlegają surowym kontrolom działu Bosch Quality Assurance. Z tego względu Robert Bosch Power Tools GmbH, Max-Lang-Straße 40-46, 70771 LeinfeldenEchterdingen (zwana dalej „firmą Bosch” lub „my”) udziela gwarancji na elektronarzędzia, narzędzia pneumatyczne, przyrządy pomiarowe i narzędzia ogrodowe oraz wszystkie produkty z napędem elektrycznym Bosch (zwane dalej wspólnie „narzędziem”) zgodnie z poniższymi warunkami. Gwarancja producenta nie ogranicza prawa do reklamacji z tytułu zawarcia umowy kupna ze sprzedawcą ani ustawowych przepisów w tym zakresie. Gwarancja niewyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
1. Udzielamy 2-letniej (dwuletniej) gwarancji zgodnie z postanowieniami niniejszego dokumentu, w przypadku wad narzędzia będących wynikiem stwierdzonych w okresie gwarancji wad materiałowych lub błędów produkcyjnych. W przypadku narzędzi wykorzystywanych do celów komercyjnych, zawodowych lub eksploatowanych z podobną intensywnością, okres gwarancji wynosi 12 (dwanaście) miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się w
momencie zakupu narzędzia przez pierwszego użytkownika. Decydujące znaczenie ma w tym przypadku data na oryginalnym dowodzie zakupu.
2. Możesz przedłużyć gwarancję do 3 (trzech) lat na elektronarzędzia Bosch linii zielonej (dla majsterkowiczów) oraz na elektronarzędzia, akumulatory i ładowarki w technologii litowo-jonowej linii niebieskiej (dla profesjonalistów), a także elektonarzędzia Dremel. Z programu przedłużonej gwarancji wyłączone są jedynie przemysłowe narzędzia wysokiej częstotliwości i pneumatyczne, przemysłowe wkrętarki akumulatorowe (Exact) oraz akumulatory i ładowarki linii
zielonej dla majsterkowiczów. Aby to zrobić, musisz zarejestrować narzędzie na stronie internetowej, zgodnie z poniższą instrukcją, w ciągu czterech tygodni od daty zakupu:
▪Rejestracja jest możliwa wyłącznie na wymienionych poniżej stronach internetowych: www.mybosch-tools.com (jeżeli zakupili Państwo narzędzie Bosch
linii zielonej dla majsterkowiczów) lub www.bosch-pt.com/warranty (jeżeli zakupili Państwo narzędzie Bosch linii niebieskiej dla profesjonalistów).
Rejestracja jest możliwa tylko wtedy, jeśli zgadzasz się na to, abyśmy przechowywali dane, które wprowadzisz.
▪Podstawą rejestracji narzędzia w podanym wyżej okresie jest faktura lub paragon wystawiony przez sprzedawcę, u którego narzędzie zostało zakupione. Dlatego należy zachować oryginalny dowód zakupu.
▪Po zakończeniu rejestracji otrzymasz certyfikat przedłużenia gwarancji. Również ten certyfikat należy okazać w przypadku korzystania z gwarancji, dlatego należy go bezzwłocznie wydrukować i zachować.
3. Gwarancją nie są objęte:
▪akcesoria i osprzęt;
▪urządzenia z ekspozycji;
▪części podlegające zużyciu na skutek eksploatacji elektronarzędzia lub naturalnego zużycia oraz wady narzędzia wynikające z jego eksploatacji lub naturalnego zużycia;
▪wady narzędzia powstałe na skutek nieprzestrzegania instrukcji obsługi, niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, odbiegających od normalnychwarunków naturalnych i atmosferycznych, niewłaściwych warunków eksploatacji, przeciążenia lub zaniedbań w zakresie konserwacji lub utrzymania;
▪wady narzędzia spowodowane stosowaniem osprzętu, akcesoriów pomocniczych lub części zamiennych niebędących oryginalnymi częściami Bosch;
▪narzędzia, w których dokonano jakichkolwiek modyfikacji, oraz narzędzia częściowo lub w całości zdemontowane; jak również
▪niewielkie odchylenia od normy, nieistotne z punktu widzenia wartości i przydatności narzędzia.
4. Roszczenie gwarancyjne musi zostać zgłoszone w okresie obowiązywania gwarancji. Zgłoszenie roszczenia gwarancyjnego następuje poprzez dostarczenie lub nadesłanie do sprzedawcy lub serwisu wymienionego w instrukcji obsługi uszkodzonego narzędzia wraz z kopią dowodu zakupu, zawierającą datę zakupu, nazwę i oznaczenie produktu oraz ew. certyfikatem gwarancji.
5. Usunięcie uznanej przez nas wady objętej gwarancją następuje w drodze bezpłatnej naprawy uszkodzonego narzędzia lub też wymiany na urządzenie
pozbawione wad (ew. nowszy model danego narzędzia w przypadku braku dostępności modelu reklamowanego). Wymienione narzędzie lub jego części przechodzą tym samym na naszą własność.
6. Udzielona przez nas gwarancja nie obejmuje innych roszczeń poza wymienionym w warunkach gwarancji prawem do usunięcia wady narzędzia.W szczególności użytkownik nie ma prawa domagać się udostępnienia mu narzędzia zastępczego na czas naprawy.
7. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku zakupu produktów używanych.
Gwarancja obejmuje narzędzia zakupione i używane na terenie Unii Europejskiej (wraz z Wielką Brytanią, Norwegią i Szwajcarią).
Gwarancja jest udzielana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa niemieckiego z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych
o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG). Wybór prawa innego kraju nie powoduje pozbawienia użytkownika ochrony, jaką gwarantują mu
przepisy, których zgodnie z prawem kraju, w którym ma on swoje stałe miejsce pobytu, nie można wyłączyć w drodze umowy (zasada wyboru
korzystniejszego przepisu).
Zgłoszenie gwarancyjne: Naprawy gwarancyjne na terenie Polski wykonywane są wyłącznie przez Centralny serwis elektronarzędzi Bosch. W przypadku
stwierdzenia wady narzędzie wraz z wymienionymi wyżej dokumentami należy przekazać do punktu sprzedaży lub przesłać (na koszt i ryzyko odbiorcy)
poprzez internetowe zlecenie naprawy dostępne na www.bosch-professional.pl/serwis-online