Marka : Yato
Symbol : YT-05802
Seria : GRD
Zastosowanie : do cylindrów
Zawartość zestawu : honownica trójramienna z kamieniami (76x10mm P220)|honownica trójramienna z kamieniami (50x7mm P220)|honownica dwuramienna z kamieniami (28x5mm P220)|kamień wymienny x3 (100x10mm P220)
Ziarnistość : P220
Elastyczny : tak
Liczba sztuk w zestawie : 7
Średnica cylindra : 20-50|25-70|32-89|51-177 mm
Rozmiar kamienia : 28x5|50x7|76x10|100x11 mm
Liczba kamieni : 14
Materiał kamienia : węglik krzemu
Zestaw do honowania cylindrów 7 Elementów
Przeznaczony do czyszczenia gładzi cylindra w celu uzyskania odpowiednio wygładzonej powierzchni.
Zestaw nadaje się do honowania cylindrów hamulcowych samochodów i sprzęgieł, cylindrów silników motocyklowych, kosiarek do trawy, silników zaburtowych, małych cylindrów silników samochodów osobowych.
Honownice mogą być użyte z każdą wiertarką o zmiennej prędkości obrotowej.
- narzędzia z zestawu pokrywają szeroki zakres średnic otworów cylindrów od 20 do 177 mm
- głowice do honowania pasują do wszystkich uchwytów 3-szczękowych
- regulacja średnicy honowania i docisku prostym mechanizem sprężynowym
- elastyczny wałek pozwala na łatwe ustawienie elementów roboczych
**
Parametry:
Toya (YATO, FALA, FLO, VOREL , STHOR , LUND itp.)
Okres Gwarancji:
Standardowo 24 miesiące (konsumenci) i 12 miesięcy (firmy).
Zgłoszenie Serwisowe i Wymagane Dokumenty:
Reklamowany towar należy dostarczyć do miejsca zakupu.
Konieczne jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
Formularz Zgłoszenia: Najczęściej zgłoszenie jest przyjmowane i wypełniane przez pracownika sklepu. W przypadku bezpośredniego kontaktu z serwisem, należy skorzystać z danych poniżej. Formularz do pobrania: Protokół Reklamacyjny TOYA
Dane Serwisu Centralnego:
Adres: TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 13-15, 51-168 Wrocław
Adres email (dla reklamacji): reklamacje@yato.pl
Przebieg Serwisu: Po dostarczeniu narzędzia (najczęściej przez sklep), serwis centralny dokonuje weryfikacji i naprawy.
1. Na wszystkie wyroby sprzedane przez YATO okres gwarancji wynosi 24miesiące (dla osób fizycznych) lub 12 miesięcy (dla firm) od datywystawienia faktury lub rachunku. 2. Gwarancja obejmuje usunięcie wszystkich uszkodzeń wynikłych z błędówkonstrukcyjnych, wad materiałowych i wadliwego wykonania, które uniemożliwiają dalszą eksploatację urządzenia. Wymienione podczas naprawy części pozostają własnością gwaranta. 3. Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, jak np. przeciążenia, wadliwej konserwacji, ingerencji osób nie pos iadających autoryzacji YATO, wpływów chemicznych i elektromechanicznych. Gwarancją nie są objęte części eksploatacyjne (szybko zużywające się). 4. Uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej urządzenia może spowodować nieuznanie gwarancji. 5. W przypadku zauważenia usterki nabywca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia do punktu sprzedaży, autoryzowanego punktu serwisowego lub do siedziby YATO. 6. Do reklamowanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie reklamacyjne z opisem usterki. 7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu (faktura, rachunek), wypełnionej karty gwarancyjnej oraz wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego. 8. Towar przekazany do reklamacji powinien być umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym przed powstaniem uszkodzeń związanych w transportem.Odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w wyniku niedostatecznego zabezpieczenia produktu ponosi wysyłający. 9. O rozpatrzeniu reklamacji Zgłaszający zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. 10.Jeżeli reklamacja jest nieuzasadniona, to nabywca ponosi wszelkie koszty znią związane, w tym koszty transportu. Urządzenia nieodebrane w ciągu 30 dni będą obciążane kosztami magazynowania, a po upływie 90 dni zostaną zutylizowane. 11.Okres naprawy gwarancyjnej nie powinien przekroczyć 14 dni. W wyjątkowych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu, o czym Zgłaszający zostanie poinformowany. 12.Jeżeli nabywca kupuje urządzenie uszkodzone, to prawo do naprawy gwarancyjnej tegoż uszkodzenia przysługuje tylko wtedy, gdy zostało to zastrzeżone przy zakupie. 13.Z gwarancji wyklucza się dalsze roszczenia nabywcy, a w szczególności żądanie pokrycia szkód, które nie powstały w samym przedmiocie dostawy. 14. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.
Dokument sprzedaży : Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja :
- Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od momentu wydania rzeczy kupującemu
- Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo
- Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową , czas na reklamacje 2 lata
Zwrot: Czas na zwrot 14 dni ( nie dotyczy firm) / Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
Informacje dot. bezpieczeństwa
Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.toya.pl
Dane producenta
Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland
+48 71 32 46 200
info@yato.pl
Osoba odpowiedzialna
Toya S.A.
ul. Sotysowicka 13/15
51-168 Wroclaw
Poland
+48 71 32 46 200
info@yato.pl
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.